• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DRAGONWAGON met een (aanstaande) A4 Avant Proline S

DRAGONWAGON

Detailing rookie
2 okt 2011
11
0
Hallo allen,

Ik ben John uit Gemert, onder de rook van Eindhoven. Hier terecht gekomen door het Audiforum, nadat ik daar had aangemeld omdat ik in blijde verwachting ben van een Audi A4 2.0 TFSI Proline S (productieweek 45).
Aangezien dit voor mij een droom auto is waar ik al lang naar uit kijk, wil ik me beter gaan verdiepen in het schoon houden van deze auto, wat helaas in het verleden nog wel eens te wensen over liet.....:schaam

Maar goed: Nieuwe rondes, nieuwe kansen!! Heb inmiddels een poets en schoonmaak pakket samengesteld bij Carclean en deze spullen staan te popelen om gebruikt te gaan worden....

Grtz, John.

Welkom!

Ik ben precies op dezelfde manier in het detailing gerold: met de aanschaf van een andere wagen en het voornemen deze zo goed mogelijk te verzorgen. :ja

Welkom...

Een droom die uitkomt is altijd geweldig, heb die van mij ook waar gemaakt met een Audi 80 Avant. Geniet er elke dag van!

Welkom kijk uit naar de foto's van je wagen ik zelf ben ook een audi liefhebber ...! Ik heb zo het gevoel dat je ook snel verslaafd zal zijn aan het detailen

@ Zirx.......

Op het Audiforum lopen dan ook heel wat poetsfanaten rond....Ben er zelf (nog) geen, maar het beginners pakket staat al (on)geduldig te wachten....LOL

Dit issie.....nog Ff zonder foto:

Audi A4 Avant 2.0 TFSI 132kW/180pk
Pro Line S plus pakket
Kleur Sphericblauw Metallic
Bekleding, leder "Valcona" voor Pro Line S
Bekleding zwart/zilver stiksel
Airco, volautomatisch comfort 3-zone
Parkeerhulp plus
Bandenspanningscontrolesysteem
MMI navigatie plus
Servotronic
Binnenspiegel, automatisch dimmend
Regen- en Lichtsensor (icm 4L6)
Buitenspiegels, elektrisch inklapbaar en automatisch dimmend
Velgen, lichtmetaal 8J x 18 "5-dubbelspaak"-design
Geen type-aanduiding
Geen motor-aanduiding
Bang & Olufsen soundsysteem
Wielbouten, diefstalbeveiligd

Nice!!! sowieso, die A4 avant, zo'n fraaie wagen!
En wat voor spul om dit mooi te houden, dus je detail collectie?

Ola D-J...Komtiedan:

Meguiars - Ultimate Wipe Wash Mitt (Super Thick Microfiber)
Dodo Juice - Born to be Mild shampoo - 500ml
Poorboys World - Waffle Weave Drying Towel - 60x90cm
Mothers Wax - FX Wheel Cleaner - 710ml
Poorboys World - Wheel Sealant - 235ml
Dodo Juice - Mint Merkin - Microfibre Window Cloth
Poorboys World - Microfiber Applicator
Mothers Wax - Glass Cleaner - 473ml
Mothers Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System (kit)
Poorboys World - Natty's Paste Wax - 235ml
Monello - Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator
Gliptone - Liquid Leather Gentle Cleaner - 250ml
Carclean.com - Detail borstel - Paardenhaar Fijn
Autoglym - Hi-Tech Wheel Brush
Mothers Wax - California Gold Sealer & Glaze - Ultimate Wax System - Step 2 - 473ml
Meguiars - Gold Class Supreme Shine Microfiber - 3 Pack
Cobra - Supreme Buff 530 Microfiber Towel XL - 63x91cm

Waarschijnlijk nog lang niet compleet zo, maar de goede wil is er!!

DRAGONWAGON zei:
@ Zirx.......

Op het Audiforum lopen dan ook heel wat poetsfanaten rond....Ben er zelf (nog) geen, maar het beginners pakket staat al (on)geduldig te wachten....LOL

Wees maar niet bang, dat komt vanzelf.
Het detailvirus sluipt er langzaam in. :ja

Ennu, mooi lijstje zo, die Avant. Zou ik ook graag hebben, maar ik doe het voorlopig nog met een A4 avant B7.

@ Zirx,

De B7 is ook een schandalig mooie auto, collega van me heeft er een en het blijft een erg mooi en tijdloos design. Als de auto afgeleverd wordt zal ik wat foto's plaatsen; heb inmiddels twee volle accu's voor de camera klaar liggen.
Bedoeling was dat hij week 51 in Nederland zou arriveren, dan had ik hem naar 2012 getild, maar door de aanstaande face-lift is de productie van de B8 naar voren geschoven, productie week is nu week 45....en met die week ga ik nooit tot 2012 geluld hebben!!! LOL