• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Drogen met soort raamtrekker.

Ik zeg; kopen, uitproberen en hier verslag doen

In een doek kan een eventueel vuiltje nog tussen de vezels worden opgenomen
Bij zo'n wisser ...
 
De ideale set:

IMG-20160714-WA0017.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Tim, 350Z en Altos
Heb nog niets in huis. Alleen 2 potjes wax. Vraag mij ook af of er eer te behalen is aan 15 jaar oude renault lak. Waar ik af en toe na 6 maanden denkt van hmmm ff wassen.
 
Vond deze bij ali
http://s.aliexpress.com/ruui6vIV?fromSns=Copy to Clipboard

Zag hem ook al eens in gebruik bij een wasbox.

Vraag is nu, welke is beter, een doek of dit apparaat?

Gevaar van zo'n ding is dat als er een zandkorrel onder het rubber komt, en dan trek je een mooie kras, zeker bij een zachte lak. Ik heb juist mijn 15 jaar oude Skoda een paar maanden terug ingeruild, en kreeg altijd commentaar omdat het regelmatig de oudste en meest glimmende auto op de parkeerplaats was. Ook de leeftijd van de auto werd regelmatig heel veel jonger geschat.
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam
Jup, ik heb ook trekkers in huis. :) Gebruik ze echter alleen als ik meerdere prewashes heb gedaan, toch nog ga kleien en polijsten.

(En wanneer ik onverwachts geen droogdoeken klaar heb liggen wanneer mijn eigen auto heb gewassen, haha! :p )
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Er staat ergens een filmpje op YouTube waar van drie dezelfde auto's de motorkap gepolijst wordt en daarna oa door de wasstraat gaat en door de lokale Indiase poetsstraat gaat en de wasstraat gaf aanzienlijk beter resultaat omdat die gasten vrij diepe krassen trokken met zo'n trekker.