• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Ik heb geen ervaring met deze specifieke droogdoek.

Maar wat je vraag over het wassen voor gebruik betreft: ik herinner me de keer dat ik voor het eerst mijn auto ging drogen met een nieuwe droogdoek die ik niet van tevoren had gewassen. Toen kwamen er best wat pluisjes, of hoe je het noemen wil, los van de doek op de lak. Niet echt handig. Ik ben toen geloof ik maar gestopt met drogen, en heb de droogdoek eerst gewassen voordat ik m ging gebruiken. Daarna nooit meer last van gehad.

Maar ik weet niet of het wassen voor gebruik "hoort"/gangbaar is, of dat dit aan mijn droogdoek lag. Daar kunnen andere forumleden vast beter in adviseren.

En wat het stug aanvoelen betreft ben ik het eens met wat [USER=7566]@GeBas[/USER] zegt: even met CC bellen is verstandig.

Nu is het ook wel zo dat mijn droogdoeken hoe dan ook anders aanvoelen dan bijvoorbeeld mijn Peluche Verde MF doeken. Die voelen echt zacht, zachter dan mijn droogdoeken. Ze hebben natuurlijk ook een andere functie.