• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Droogdoek

Remke

Detailing addict
10 jan 2016
187
70
Beste mede leden,

Ik wil graag een aantal extra droogdoeken en washmits nemen zodat ik de wasmachine niet steeds voor 1 doek en mitt hoeft te laten draaien.
Nu zie ik er zoveel staan dat ik het eigenlijk niet meer weet..

Heb momenteel de monello maar deze bevalt me niet helemaal..
Heb ook de silk dryer welke me wel bevalt.

Wat zijn naar jullie mening fijne droogdoeken?

Zelfde geld voor washmits.
Heb momenteel de monello thickmitt en de gyeon smootie (die met veel blauwe haren oude versie?)

Bedankt.
 
Ik lees ook even mee.
Ik heb momenteel een doek van Carrand, een ouder merk van CC.
Maar kwam er laatst achter dat ik na het wassen van de klei-behandeling wederom een droogdoek had. Lange leven de centrifuge programma.
 
Is dit onderwerp al niet 20 keer besproken?
Ik wil niet lullig doen maar je krijgt dalijk 25 soorten en meningen en dan weet je het nog niet.
Misschien is de zoekfunctie een goede optie om de reeds besproken doeken en mitts te vinden, er zijn er niet zo veel bijgekomen de laatste tijd.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Weet ik,

Heb de zoekfunctie al gehad en misschien is dat ook niet zo een goed idee geweest. omdat er al zoveel besproken zijn weet ik het dus gewoon echt niet meer.
Wellicht kan ik van de mensen die al een lange tijd in de wereld zitten de doeken eruit filteren en mijn keuze hierop baseren.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Ik gebruik sinds kort de auqua deluxe van AF. Bevalt prima, maar alleen als ik hem in de droger heb gehad (lage temperatuur)
Anders wordt hij lang niet zo fluffy als nieuw.
Verder heb ik nog delerium en silk dryer. Deze zijn ook goed, en kunnen gewoon aan het wasrek drogen.
 
  • Leuk
Reactions: Remke
Microfiber madness washmitt is een aanrader. Had ook de Monello maar de madness is veel fijner.

Qua droogdoek kan ik de delerium orange ook aanbevelen. Zou wel eerder volgende keer meerdere kleine bestellen ipv een hele grote. Krijg overigens de bimmer wel geheel gedroogd ermee.
 
  • Leuk
Reactions: Remke
Washmitt en Washpad van Microfiber Madness zijn echt toppertjes.
Dry me Crazy van Microfiber Madness en Silk Dryer van Gyeon ook.

Een hele gekke maar Basics of Bling Drying Towel bevalt mij ook er goed, is wel iets te dun voor een hele auto soms maar voor de prijs...
 
  • Leuk
Reactions: Remke
Okido dan worden het de madness washmitt en gyeon droogdoek. Alleen dan nog even kijken of ik beter kleine kan bestellen ipv grote. Dan neem ik er gewoon 2 per keer toch? Zijn dan wel makkelijker te handteren..
Of toch beter grote nemen?
 
Ik vouw mijn Silk Dryer altijd een paar keer dubbel, kan er niets gebeuren! :)

Recent erg blij met mijn IncrediMitt (lekker dik) en qua droogdoeken is het een kwestie van goed wassen, dan werken ze allemaal wel prima, denk ik.


Greeeetz
 
Ik weet niet hoe de droog doeken zijn, maar ik heb laatst de mf madness washmitt besteld.. dat is echt ver weg de beste mitt die ik in m'n handen heb gehad.

Als de droogdoek half zo goed is zal ik er voor gaan ;)
 
Klinkt vergelijkbaar. De Nanolex is dan wel weer aan beide kanten te gebruiken en de Silk Dryer niet. Nou maakt dit niets uit, maar de doek zal dikker zijn c.q. meer op kunnen nemen daardoor en dát is dan wel weer een voordeel. (Lijkt mij dan) :p
 
Laatst bewerkt: