• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DRuw stelt zich voor:)

DRuw

Detailing trainee
13 aug 2018
89
30
Hey glimboys:cool:
Ik ben toch maar eens lid geworden van het forum na heeeeeeeeel lang geleden via een medelid meegeprofiteerd heb van een groupbuy meguiars.
Met heeeeeel lang heb ik het ook over 10+ jaar zelfs.....
Om jullie een idee te geven over hoe vaak ik mijn BMW F31 325D uit eind 2013 was: ik doe nog steeds met de spullen die ik toen gekocht heb, incl de shampooo_O
Ok, ik heb in de tussentijd ook 5 jaar lang leaseautos gehad waar ikzelf de tijd niet in stopte maargoed.
Dat gezegd hebbende besteed ik tegenwoordig bijzonder vaak tijd aan mijn auto en houd deze ook netjes bij (heb hem nu ruim een jaar).
Ik ben inmiddels bijna klaar met mijn mods eraan en het enige dat ik nog echt mis is een polijstbeurt en een goede sealer.
Vandaar toch maar eens aangemeld na natuurlijk wel een hoop afgekeken te hebben op het forum:)
Ik weet nog niet of ik het polijsten zelf ga doen (denk het niet) maar de coating eroverheen moet lukken (heb ook een garage waar dit prima kan).
Hierbij nog wat fotos van mijn auto.
 

Bijlagen

  • IMG_20180809_195433.jpg
    IMG_20180809_195433.jpg
    535,7 KB · Weergaven: 135
  • IMG_20180809_195357.jpg
    IMG_20180809_195357.jpg
    260,5 KB · Weergaven: 106
  • IMG_20180809_195408.jpg
    IMG_20180809_195408.jpg
    317,4 KB · Weergaven: 93
  • Leuk
Reactions: Wouter_BMW
Dank allen:)
Ik denk dat ik het polijsten laat doen maar ikzelf de glascoating erop breng.
Weet iemand een goede club in de buurt van Hoofddorp toevallig?

Ik wil voor een goede diepe glans gaan en zoek daar een mooie set voor.
Is het mogelijk om de glascoating ook over de raamtrim en bestickering te doen?
De trim is aluminium (HG zwart) en de bestickering (op mijn skirts) is ook HG zwart.
Geen idee of ik dit soort dingen hier in een voorsteltopic mag plaatsen maar meldt het gerust als ik dit elders plaatsen moet...