• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dubbele schade

Soepergrover

Soeper Moderator
Medewerker
Tester of Bling
13 mei 2009
7.117
223
Omgeving Breda
Nou, de schade op Golf van mijn vriendin is nog niet eens helemaal weggewerkt of de volgende schade dient zich weer aan.
Waarschijnlijk gebeurd op een parkeerterrein bij een winkelcentrum. Dit soort dingen vallen je uiteraard pas thuis op...

full.jpg


De beschadigingen op de rand zijn duidelijk zichtbaar, maar als je goed kijkt, zie je ook twee horizontale strepen boven én onder de rand.

full.jpg

Verder zat er nog een lichte kras op een zijpaneel. Van een tas ofzo.


En zelf heb ik sinds zaterdag ook een leuk 'kusje' gehad. Aan de hand van de vegen en krassen kan ik niet zien wat er tegenaan heeft gezeten en hoe deze schade is gemaakt. Kan er met mijn hoofd echt niet bij hoe iemand dit voor elkaar heeft gekregen.

full.jpg


full.jpg


Leuk dat parkeren boven de grote rivieren. Ik blijf maar even in Brabant...
 
Shit man, dat is kl*te! Iedereen is verzekerd, dus laat gewoon een briefje achter als je per ongeluk iets sloopt.

Maja, daar zeg ik wat..



Greetz
 
Dat is zeker klote...
Zou allemaal een stuk makkelijker worden als ze dat hele no-claim zouden afschaffen. Ook al zou dat mij persoonlijk waarschijnlijk meer gaan kosten omdat ik al 10 jaar niets heb gehad.
Maar het zou de drempel in elk geval een stuk verlagen om het gewoon te melden als je iemand per ongeluk raakt.
 
  • Leuk
Reactions: Emi
Waarborgfonds? Blijft vervelend dit... :-(
Ik heb ook echt een hekel aan mensen die geen briefje achterlaten!
Zelf probeer ik mijn auto als het gaat zo ver mogelijk van anderen af te zetten en dan nog....
 
Nou, de schade op Golf van mijn vriendin is nog niet eens helemaal weggewerkt of de volgende schade dient zich weer aan.
Waarschijnlijk gebeurd op een parkeerterrein bij een winkelcentrum. Dit soort dingen vallen je uiteraard pas thuis op...

Bekijk bijlage 86800

De beschadigingen op de rand zijn duidelijk zichtbaar, maar als je goed kijkt, zie je ook twee horizontale strepen boven én onder de rand.

Bekijk bijlage 86801
Verder zat er nog een lichte kras op een zijpaneel. Van een tas ofzo.


En zelf heb ik sinds zaterdag ook een leuk 'kusje' gehad. Aan de hand van de vegen en krassen kan ik niet zien wat er tegenaan heeft gezeten en hoe deze schade is gemaakt. Kan er met mijn hoofd echt niet bij hoe iemand dit voor elkaar heeft gekregen.

Bekijk bijlage 86802

Bekijk bijlage 86803

Leuk dat parkeren boven de grote rivieren. Ik blijf maar even in Brabant...

Lijkt een beetje alsof iemand een fiets erlangs heeft getrokken en de wielen/spaken tegen je bumper zijn gekomen. Toch bizar hoe slecht mensen met andermans spullen omgaan..
 
Het het zelf ook meegemaakt en trekhaak in de bumper ,
Zat gewoon een gat in en niets zeggen .
Misschien maar goed ook dat ik het niet heb gezien.
 
Heb het gelukkig nog niet zelf meegemaakt maar genoeg andere mensen in mijn omgeving wel.
Ik word er altijd zo kwaad van als mensen niet gewoon een beetje uitkijken en als iets per ongeluk gebeurd laat dan een briefje achter.
Ook die mensen in een parkeergarage die hem zo strak neerzetten dat ze er niet uit kunnen zonder een deur er bij mij in te jagen. Ergernis nummer 1
 
Helaas zijn er te veel mensen die een auto zien als object om van A naar B te komen en niets meer.... Dit zijn ook de mensen die ons nooit gaan begrijpen
 
  • Leuk
Reactions: opelmark
Tja Soepergrover, bull shit dit. Heb dit ook al een aantal keren gehad.
Zelfs de dealer was er klaar mee, maar die kunnen ook niets anders doen dan zoveel mogelijk te helpen.
Een 2 jaar geleden heeft een bekende voor mij, de tank opengebroken door het klepje te forceren en
er terpetine in gedaan. Gelukkig was de tank nagenoeg vol, 4 km eruit gereden, ondanks dat toch 8oo euries schade. Geen verdere motor schade gekregen. En hoewel ik weet wie, bewijzen is wat anders, maar de persoon
weet dat ik dit nooit vergeet.
Hoe ga ik dit voorkomen, nou ik heb er een sticker " camera toezicht" opgeplakt en dat werkt toch wel afschrikkend. Heb nooit meer iemand er krap naast zien staan. Het ziet er niet uit, maar die schade met bijbehorende rekening ook niet. Nu na 2 jar zeg ik, lekker laten zitten. Lijkt goed te werken. Maar nogmaals geen porrem. Te halen bij praxis o.a. En mocht je echt iets willen, voor ca. 20 euries kun je een usb formaat camera kopen voor dit soort sitauties. Een op je hoedenplank en een andere op je dashboard. En via security winkels
zijn er ook wel betaalbare opties te vinden. Hoop zo wat ideeen te hebben kunnen geven.
Succes ermee