• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Ducati] Polijsten kunststof gespoten delen

Sferie

Detailing rookie
29 jan 2013
2
0
Ik heb een Ducati monster 1100evo en wil hem graag in swirlloze staat houden. Alle panelen zijn gemaakt van kunststof en zijn gespoten. Momenteel onderhoud ik de Duc met Monello Mezzo en Monello Easy Detailing Duo Cutting and Finishing Pad met de hand. Omdat er erg snel weer swirls ontstaan vind ik het teveel werk worden om de motor telkens met de hand te polijsten en wil ik daarom een DAP500 aanschaffen en Monello Finale.

Omdat er dus snel swirls ontstaan heb ik het idee dat de lak vrij zacht is, mijn vraag is welke pads ik het beste hiervoor kan gebruiken?

Ik lees verschillende verhalen over de kwaliteit van de monello pads, echter kom je in het assortiment van cc hierop al snel uit. En dan is er nog het verschil tussen de oude CCS pads en de nieuwe pads.

IMG_1224_zps8cf90138.jpg