• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

E-mail meldingen uitzetten.

Ferdy

Detailing guru
Tester of Bling
24 jan 2016
2.079
178
Bocholtz
Hallo mensen,

Kan ik de E-mail meldingen ergens uitzetten zonder dat de notificaties op het forum hieronder lijden?

Ik wil geen E-mail notificaties meer ontvangen van updates in onderwerpen, maar wil deze wel op de site zelf ontvangen bij het vlaggetje boven.

Bedankt!
 
Dat heb ik gezien, geldt dit dan alleen voor de E-mail notificaties?
Ik wil namelijk dat er niks verandert aan de notificaties die ik krijg op het forum zelf (vlaggetje).

Ik zie nergens een optie waar ik specifiek mijn email of email notificaties uit kan zetten.
 
Ik heb inmiddels ook mijn notificaties uitgezet via bovenstaande manier. Inmiddels een in-box met meer dan 1k notificaties, dus was er een beetje klaar mee. :p

Vlaggetjes op de website zal je blijven zien, maar geen notificaties via e-mail meer van krijgen.


Greetz
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy