• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

E46 M3 Carbonschwarz 2003 Protech weg, Gyeon er op!

Wouter_BMW

Detailing guru
3 sep 2016
720
153
37
Harlingen
Zo, afgelopen reis aan boord alle spullen besteld, 2 Rupes machines recent aangeschaft... Tijd voor een mooie klus!
Toen ik mijn M3 kocht een paar jaar terug, dacht ik nooit dat ik de kennis op zou doen waarvan ik denk;) dat ik deze inmiddels heb. Destijds Protech aan laten brengen waarmee ik toen zeer tevreden was. Inmiddels erger ik me rot aan de swirl die niet verwijderd zijn bij het aanbrengen van de Protech, denk ik dat ik zelf een mooier resultaat kan halen, naast het feit dat het gaat kriebelen om de auto weer klaar te maken voor het seizoen!
Lmv4kkkjQZqs5JeggaHtzA.jpg


Vandaag begonnen met een rondje wassen en kleien, drogen, daarna wat krasjes kunnen identificeren:

indOL67qSk+gGGWEvABfUQ.jpg


Deze heb ik samen met wat steenslag inmiddels opgevuld zodat het kan harden gedurende het weekend.
De komende weken ga ik aan het polijsten, om uiteindelijk de nieuwe Gyeon Pure aan te brengen.
Ik hou jullie op de hoogte!
 
Ik weet niet hoe vaak je dit hoort (waarschijnlijk te vaak), maar damnit wat blijft zo'n E46 M3 een gave auto. Hij ziet er gewoon nog steeds fris uit! Geldt overigens ook voor E39 M5...

Succes met de klus, de auto is het dubbel en dwars waard :heart_eyes:.
 
  • Leuk
Reactions: Emi en Wouter_BMW
Wat een onbeschoft mooie auto! BMW's uit die periode vind ik sowieso dik (E36, E46, E39, E38). in deze kleurcombinatie is het helemaal te gek! Metallic in Carbonschwarz is echt geweldig als de lak mooi gepolijst is.
 
  • Leuk
Reactions: Emi
Hmmm vorige week even lopen kwijlen op de vormen van de motorkap en koplampen van een zilver exemplaar, maar zwart staat toch vele malen beter!
 
Mijn broertje zijn motor is laatst in deze kleur gespoten, echt geweldig deze kleur!!! Veel plezier met detailen, geniet ervan!