• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

een nieuwe poetser

volvo850

Detailing addict
4 feb 2009
99
55
Hej poetsfans

Mijn naam is Bouke ik heb al een paar keer hier zitten neuzen en heb besloten me maar aan te melden. Ik rij met 2 VOLVO 850`s die ik graag zie glimmen.Mijn vrouw krijgt er wel eens een punt hooft van (aandacht tekort denk ik :-" ),maar ze vindt ze wel mooi glimmen:| Ik gebruik zelf veel van Meg. en ben daar wel wijs mee ,maar als ik hier kijk is er nog veel meer goeie zooi te krijgen.
Oh en ik ben ook nog lid van de volvo850 club en het volvo 850 forum voor de rest van de verzorging van mijn liefies;)
Gr Bouke

Welkom op het forum!
Ennuh...
postpics.gif

Hey! Welkom! Zat me al af te vragen waar de volvo-rijders bleven.

Heb vandaag wat aan mijn avatar zitten sleutelen en er een volvootje ingezet. :-d Zal nu eerdaags ook eens even netjes voorstellen maar heb nog geen mooie plaatjes. Voor je t weet krijg ik op mijn kop van de moderatoren ... :-"

hier wat foto´s

even wat laten uitdeuken zonder spuiten via een meeting van het 850 forum
dsc02097pkf8.webp

En wat van de GLT 2.5 20V

dsc01969pmu8.webp

verhuizingput006pca4.webp

Laatst bewerkt door een moderator:
volvo850 zei:
even wat laten uitdeuken zonder spuiten via een meeting van het 850 forum
dsc02097pkf8.webp

Dat is een mooie techniek. Mijn, bijna, buurman kan het ook. Ik heb er als eens dankbaar gebruik van mogen maken.