• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Interessant topic! 

Ik zou ook graag de auto eens kleien en waxen. Maar ik moet ook alles handmatig doen. Aangezien ik een grote wagen heb, ga ik het wel in stukken doen. Ik ben nog wel een newbie hier, dus ik hoop hier nog vanalles te leren... :-)

Ik heb de Mothers California Gold Clay Bar kit al eens gebruikt en ik ben er best tevreden van. Maar aangezien deze bijna op is zou ik eens graag een andere bestellen.

Ik dacht aan de Meguiars Smooth Surface Clay Kit? Iemand ervaringen met deze kit? Ik zou niet graag last hebben van marring.

Moet het oppervlak na het kleien nog ontvet worden voor je een waxlaag zet? Ik zou mischien ook nog graag een glaze aanbrengen voor de waxlaag. Iemand suggesties hiervoor?

Mijn stappenplan: (corrigeer maar als ik iets te veel of te weinig doe)

- Wassen: Meguiars Gold Class Car Wash

- kleien: Mothers of Meguiars Clay kits

- Wassen: Q2M Bathe+ ( in kleine stukken zodat ik het snel kan afspoelen)

- Glaze: ........ suggesties?

- Wax: Collinite 845