• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste keer m'n Bora écht gepoetst :)

Bart009

Detailing addict
3 mei 2009
64
52
Mensen, ik ga voor de Carclean.com stamp of approval :)!

Gister dus voor t eerst mn auto goed gewassen.
Vooral het kleien gaf een mooi resultaat, lak werd letterlijk spiegelglad :D. Het resultaat is denk ik redelijk maar jullie hebben vast nog tips en aanwijzingen :D.

Gebruikt:
Meg's NXT Gen Wash
Meg's Quick Clay Kit
Meg's Deep Crystal Cleaner
Meg's Deep Crystal Polish
Meg's NXT 2.0 Wax/Sealant

Oh ja, de laatste foto laat bij de banden modderspatten zien :(. Had mn auto voor die laatste foto's van de achterkant van t terreintje naar de voorkant verreden en t was nogal modderig daar. Even niet aangedacht en dus niet mn quickdetailer van Poor's gebruikt. Thuis meteen gecleaned. Want zoals Jules Deelder zou zeggen: wat zwart is, moet zwart blijven :D

Oh ja, foto's zijn tamelijk groot. Voor de grote foto's, even op de kleintjes hieronder klikken ;)

Foto-IGC6OCXG.jpg


Foto-E3WUGJPL.jpg


Foto-QRCPQE7K.jpg


Foto-HH36Q4EO.jpg


Foto-DFEXUWJL.jpg


Foto-7VRZMRBP.jpg


Foto-QX7EQ8VT.jpg


Foto-6G3QPBZ3.jpg


Foto-NTO4Y36K.jpg
 
Het heeft me nog niet eens zoveel tijd gekost; althans minder dan verwacht. Was al met al denk ik een uur of 4 a 5 bezig. Maar dat kleien vond ik toch wel het tofste :D. Na de clay zag je gewoon dat die lak superglad was, en het blonk ook allemaal mooi :).
 
Mooi gedaan jongen. Blijft een geweldige kleur om te behandelen.

Maar, Eerste keer m'n Bora echt gepoetst :p :p

Je bent nu een detailler ............. geen poetser meer :)^
 
Leonneke zei:
Mooi gedaan jongen. Blijft een geweldige kleur om te behandelen.

Maar, Eerste keer m'n Bora echt gepoetst :p :p

Je bent nu een detailler ............. geen poetser meer :)^

Ik blijf een simpele jongen :D

Maar zwart is inderdaad een mooie kleur om te doen omdat je het echt ziet allemaal, zowel het resultaat als plekken die je nog ff bij moet poetsen omdat er nog wat residu op zit ofzo. Andere kant van de medaille is wel dat je altijd blijft poetsen haha.

Maar iets anders: nu is ie schoon en dat moet dus zo blijven, heb natuurlijk niet staan zweten om volgende maand weer een smerige auto te hebben.
Als ik het bij wil houden is dan een keer in de week wassen goed genoeg, en daarnaast klein vuil weghalen met de quick detailer? En hoe onderhoud ik de waxlaag nu het beste zodat ie lang houd?

Ik heb het detailen helemaal te pakken, volgende bestelling wil ik gaan richten op interieur. De bolide rook altijd fris van binnen maar nadat ie 2 nachtjes gelogeerd heeft in de garage voor een nieuwe koppeling ruikt ie een beetje muf van binnen :(.