• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste soloproject...

turboke

Detailing addict
16 sep 2010
170
62
Ford Fiesta, 2009, auto van vrouwlief, voorgeschiedenis enkele carwashes, ook wel krasstraten genaamd, voor de rest 2 jaar gewassen met spons en zeemvel. Dit beestje zit dus onder de kleine krassen en swirls. Feit is wel dat fototoestel niet zo bijster goed is, maar zijn toch enkele foto's "voor" geslaagd. Foto van het beestje hieronder, project loopt morgen en overmorgen !!

:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben benieuwd hoe de na foto's gaan worden! Veel plezier alvast!

(ik vind deze kleur trouwens erg mooi voor de Fiesta!)

Wat een onwijs mooie en diepe kleur!
Kan niet wachten op de foto's van het resultaat!
Succes en vooral heel veel plezier!

Kon me vandaag niet inhouden.... Eerst gewassen met overdosis HG shampoo (soort rommelmerk, gekocht voor ik Carclean leerde kennen), vervolgens gekleid, daarna wasbeurtje Dodo BTBM, poliertje oranje mezzo, lichtgroentje Mezzo, Zwarte finale, en morgen de afwerking, ramen binnen buiten, alustrips, trims, dashboard, glaze en sealant, stofzuigje, heb nog nooit zoveel plezier gehad aan zulke jobjes als nu !!