• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Effe voorstellen

Django

Detailing trainee
27 apr 2017
10
45
59
Belgie
Hallo allemaal,

Een aantal jaren geleden (2010) ben ik begonnen met het "serieus" poetsen van mijn wagen. Het zal wel voor iedereen hetzelfde geweest zijn...websites afschuimen om informatie op te doen. Ik had indertijd zelfs een cursus gevolgd bij "meguiars"....en me uiteraard al het nodige materiaal aangeschaft.
Ik heb mijn wagen(s) steeds zorgvuldig gewassen, doch het polieren...daar kwam ik minder en minder aan toe naarmate de tijd vorderde. Tja...polieren vergt ook wel wat tijd, hetgene ik minder en minder had.
Nu ik wacht op de levering van mijn nieuwe wagen , ben ik van plan om deze zeker goed te onderhouden , waaronder dus ook goed te poetsen....vandaar dat ik me geregistreerd heb.
Ik hoop hier heel wat op te steken...waaraan ik niet twijfel :)

Mvg,
Herman
 
Welkom Herman.

Vragen zijn gratis, antwoorden meestal ook.

We zijn ook dol op foto's van je nieuwe bolide en wat je allemaal hebt gedaan.
 
Welkom, veel lees en leer plezier, en idd foto's erg leuk na ontvangst van je nieuwe bolide of eventueel de huidige auto :)
 
Laatst bewerkt: