• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Effect van Fusso Coat Light op auto wrap

KenpachiFriedChicken

Detailing rookie
22 sep 2017
5
2
40
Weet iemand van jullie of je zonder problemen Fusso kan aanbrengen op wraps? Ik heb een aantal keer gezien dat wax op wraps wit uit slaat na verloop van tijd. Nu weet ik niet of dat ook zo is met Fusso.

Het gaat niet om een volledig gewrapte auto maar er zitten deels reclame stickers op.

Nu vraag ik mij af of ik om de stickers heen zou moeten werken of kan de fusso er zonder problemen op?
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2017-09-18 at 2.18.52 PM.jpeg
    WhatsApp Image 2017-09-18 at 2.18.52 PM.jpeg
    139,9 KB · Weergaven: 149
ik had het op geplasti dipte velgen gedaan, never again.
wat was me dat een miserie omdat er af te krijgen.
 
aanbrengen op wraps?
Het gaat niet om een volledig gewrapte auto maar er zitten deels reclame stickers op.

Het is dus geen gewrapte auto, maar het gaat alleen om stickers?

De Stckers kan je gewoon waxen, dat moet geen probleem zijn. Een wrap, wat dit niet lijkt te zijn, kan meer uitzoeken betekenen. De ene wrap kan je waxen, de andere niet. In de basis zou je een wrap ook niet hoeven te waxen.
 
Het is dus geen gewrapte auto, maar het gaat alleen om stickers?

De Stckers kan je gewoon waxen, dat moet geen probleem zijn. Een wrap, wat dit niet lijkt te zijn, kan meer uitzoeken betekenen. De ene wrap kan je waxen, de andere niet. In de basis zou je een wrap ook niet hoeven te waxen.

Excuus voor de onhandige beschrijving. Zover ik heb gezien bij een vriend van mij z'n wrap bedrijf gebruiken ze dezelfde rollen voor wraps om soortgelijke reclame stickers te maken. Vandaar dat ik het associeerde met wraps. Een wrap waxen zal inderdaad niet hoeven (apart van de wrap verzorging zelf)