• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

VERKOCHT Einde hobby - ALLES = WEG

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mace

Detailing guru
3 mrt 2020
166
138
Vanwege persoonlijke omstandigheden kan ik deze hobby helaas niet langer uitvoeren. 3 jaar geleden enthousiast begonnen met het willen bijhouden van mijn Tesla Model 3, waar het virus al snel verder ging richting polijsten en grote plannen om dit ook verder uit te breiden. Verder dan 3 auto's detailen ben ik niet gekomen en het afgelopen jaar zelfs nauwelijks mijn eigen auto meer kunnen bijhouden. Daarom besloten om alles weg te doen en waar beter kan ik mijn zo goed als nieuwe doeken, DAP, polijstmiddel, emmers, inspectielichten en alle andere detail spullen beter aanbieden dan hier?

In bijgevoegde Excel en foto's kun je zien wat ik allemaal in de aanbieding heb. Ik heb de nieuwprijzen erbij gezet, je mag zelf een voorstel doen voor de zaken die je wilt hebben. Over de prijs komen we wel uit, voor de meeste aken denk ik aan de helft van de nieuwprijs. De DAP, Pistola Corta en Monello Lancia V2 zijn 3 keer gebruikt. Veel flessen niet eens geopend, maar puur als voorraad of 'dat kan ik nog wel eens gebruiken' aankoop.

Er is al heel veel weg, op naar een beter (gebruikt) leven. Onderstaande is nog over:

(Alleen de Quick View nog)

(Alleen de 3 onderste nog. Koop je de twee Valma's, krijg je de andere van 'Ome Ali' er gratis bij....)

Detail_Verkoop_38.jpg

Bijlagen

• Detail_Verkoop_05.jpg
    Detail_Verkoop_05.jpg
    141 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:

Mace

Detailing guru
3 mrt 2020
166
138
Dank voor alle berichten. Mijn PM box overstroomt een beetje en ik probeer zo snel mogelijk iedereen terug te berichten. Probeer ook een beetje spullen te verdelen over de aanvragen, zodat iedereen toch iets van zijn gading kan krijgen.

Dus even geduld, aub, we komen zo spoedig mogelijk bij u terug.... ;)

tfokkinga

Detailing rookie
4 sep 2023
2
15
Beste Mace,

Mijn naam is Tjeerd Fokkinga en ik heb me net geregistreerd als nieuw forumlid. Ik wil gaan beginnen met polijsten en heb nog niks, vandaar dat ik reageer op je uitverkoop van je spullen. Welke spullen heb je nog bv de dual action machine? Mvg Tjeerd

MeganeRS

Detailing guru
6 jul 2016
671
153
49
Heerhugowaard
Misschien handig om je topic een beetje bij te werken, dat scheelt teleurstelling voor mensen die nu nog steeds al dat moois zien.
Aannemend dat @Mace inmiddels wel wat spulletjes hebt verkocht.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Joury070
Status
Niet open voor verdere reacties.