• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eindelijk: aan het testen met geweldige transparante emmers!

Ik meen een keer gelezen te hebben dat @Tim zei dat de Gamma seal past, maar dat waterdichtheid niet gegarneerd wordt.
Pin me er niet op vast, want kan het niet terug vinden...

Tis wel een prima emmertje, heb 2 Grit Guard emmer en 1 zo'n Monello. Het kunststof van de Grit Guard lijkt wel iets dikker, maar het is zeker een degelijk emmertje!
 
Ben ook benieuwd of hetgeen van gritguard hier op past en of er nog 13 l op voorraad zal komen?
Ik ben ook benieuwd naar of er deksels zijn die hier op passen. Waterdicht hoeft niet, als het de spetters tijdens het rijden maar tegenhoudt. @Dibbuz weet jij hier wellicht antwoord op te geven?
 
Ik heb de gok toch gewaagd en hij past bij mij perfect. Ik heb geen idee of de Gamma Seal rand goed aansluit op de emmer, maar ik was niet van plan 'm op z'n zijkant in de auto te leggen dus dat maakt niet zo veel uit . Het belangrijkste voor mij is dat hij waterdicht is.

Verder heb ik een Dirt Lock meebesteld omdat ik dat fijner en beter vindt werken dan een normale grit guard. Wel merk ik dat deze emmer wat smaller is dan bijvoorbeeld die van Turtle Wax, waardoor de Dirt Lock niet tot onderin past. Hierom ga ik ze denk ik maar op elkaar gebruiken, ik hoop dat dat de werking van de Dirt Lock niet te veel beperkt.

20220223_134453.jpg20220223_140729.jpg