Na een hele lange tijd meelezen heb ik toch maar besloten om mij officeel aan te melden. Ik ben hier terrecht gekomen nadat ik in oktober 2011 een nieuwe Renault Twingo had besteld. Op het Twingo forum bevond zich een detailer welke verwees naar Carclean.com. Zodoende nog voor dat de auto was geleverd al mijn eerste betelling gedaan.
Ondertussen aardig het virus opgelopen en meerdere bestellingen gedaan. Het is maar goed dat ik de uitgaves niet bijhoud. De twingo wordt, als het weer het toelaat een keer in de twee weken geheel gewassen dmv de twee emmer methode. De andere week wordt hij afgespoten in de wasbox met gebruik van de gloria.
Ik zal hier voornamelijk blijven meelezen en niet heel erg veel gaan posten. Wellicht ooit is een topic aanmaken voor tips en adviezen.
hieronder twee foto's van de Twingo.
(De uitlaat is ondertussen niet meer zo roestig )
Ondertussen aardig het virus opgelopen en meerdere bestellingen gedaan. Het is maar goed dat ik de uitgaves niet bijhoud. De twingo wordt, als het weer het toelaat een keer in de twee weken geheel gewassen dmv de twee emmer methode. De andere week wordt hij afgespoten in de wasbox met gebruik van de gloria.
Ik zal hier voornamelijk blijven meelezen en niet heel erg veel gaan posten. Wellicht ooit is een topic aanmaken voor tips en adviezen.
hieronder twee foto's van de Twingo.
(De uitlaat is ondertussen niet meer zo roestig )