• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pruttelaar

Detailing addict
9 apr 2019
38
55
Omdat ik de Dodo Juice stickers niet zo fraai vind vanwege de graffiti stijl heb ik mijn eigen stickers ontworpen. Nope or dope?

116256


116257
 
Mooi! :cool:
Altijd wat verwarring over de kleuren zoals @Farson al aangeeft.
Ik ben ook voorstander van rood = vies / slecht en blauw = fris / schoon.
Ik neem aan dat je dus met warm water in je wasemmer wast? Al zou je dan natuurlijk ook warm water in je spoel-emmer kunnen doen... :p
(warm water in de winter snap ik wel, maar waarom zou je dan ineens weer bij het spoelen in koud water gaan met je handen?)
 
  • Leuk
Reactions: Pruttelaar
Zou ook leuk zijn als Carclean zelf emmer stickers zou hebben. Ook een beetje als promotie voor hun 'eigen' merk! :)

Dat ze dat nog niet hebben verbaasd mij. Leuke gimmick om weg te geven als men een setje emmers koopt. Al zou ik alsnog mijn eigen ontwerpen en drukken puur vanwege mijn Multimedia achtergrond :laughing:
 
Ik kan mij heugen dat ik kort na aanmelding op het forum over Carclean Stickers begon. :D (Kan ook via e-mail zijn, trouwens) Dit was in 2015.

Ach ja.. We wassen er niet minder om. ;)
 
Is er al iets meer te vertellen over monello emmer stickers? Of wellicht zijn er andere te krijgen? De hippe DDJ style past niet echt bij mijn strakke Jan Des Bouvries design imago.....Less is more ofzoiets....of yingyang.

Iemand een suggestie of wellicht een group dingetje ism CCHQ?
 
  • Leuk
Reactions: TWA