Hier is ie dan eindelijk de show off van de Charade..
Project pagina : https://forum.Carclean.com/cc_postst14790_Charade-metamorfose--Bijna-klaar.aspx
Het arme ding, altijd buiten gestaan. Wel goed onderhouden op technisch gebied maar cosmetisch moest er een hoop aan gebeuren !
Wat heb ik gedaan en gebruikt: Een indicatie want er zitten behoorlijk wat uurtjes in.... dus ik weet niet alles meer precies
Een paar keer wassen,
Veel randjes en plekjes gedaan met APC en Dasty voor de rubbers, spatborden, banden en velgen
Wiedoppen geschuurd met ScotchBrite en zilver grijs gespoten
Spatbord randen gevuld met Sikaflex kit en in de Tectyl gezet.
Clayen met grove klei en spray and wipe
Na een aantal test spot uitgekomen op good old M83 en M80.
Vervolgens 2 x een glaze namelijk Megs M7 om in de sfeer te blijven. Vervolgens nog eens blackhole omdat de lak er zo lekker glad van wordt..
Wax laag is geworden Colli 845 en ik ga deze nog even aftoppen vandaag of morgen
Bandjes met bold en bright,
ramen met spray and wipe
trims met trimrestorer
etc etc etc
totale tijd: > 60 manuren :schaam
Nou plaatjes dan maar:
En de afters:
Helaas weinig zon vandaag dus dit is de enige zonnige foto: Maar die spat lekker van het scherm ( niet bewerkt !)
De rest was helaas wel bewolkt maar goed....
Regelmatig kom ik bij deze auto langs, er was een plekje vrij en ik kon het niet laten.....
Ennuh Moew30: bedankt voor je hulp !
Project pagina : https://forum.Carclean.com/cc_postst14790_Charade-metamorfose--Bijna-klaar.aspx
Het arme ding, altijd buiten gestaan. Wel goed onderhouden op technisch gebied maar cosmetisch moest er een hoop aan gebeuren !
Wat heb ik gedaan en gebruikt: Een indicatie want er zitten behoorlijk wat uurtjes in.... dus ik weet niet alles meer precies
Een paar keer wassen,
Veel randjes en plekjes gedaan met APC en Dasty voor de rubbers, spatborden, banden en velgen
Wiedoppen geschuurd met ScotchBrite en zilver grijs gespoten
Spatbord randen gevuld met Sikaflex kit en in de Tectyl gezet.
Clayen met grove klei en spray and wipe
Na een aantal test spot uitgekomen op good old M83 en M80.
Vervolgens 2 x een glaze namelijk Megs M7 om in de sfeer te blijven. Vervolgens nog eens blackhole omdat de lak er zo lekker glad van wordt..
Wax laag is geworden Colli 845 en ik ga deze nog even aftoppen vandaag of morgen
Bandjes met bold en bright,
ramen met spray and wipe
trims met trimrestorer
etc etc etc
totale tijd: > 60 manuren :schaam
Nou plaatjes dan maar:
En de afters:
Helaas weinig zon vandaag dus dit is de enige zonnige foto: Maar die spat lekker van het scherm ( niet bewerkt !)
De rest was helaas wel bewolkt maar goed....
Regelmatig kom ik bij deze auto langs, er was een plekje vrij en ik kon het niet laten.....
Ennuh Moew30: bedankt voor je hulp !