• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

en nog een verslaafde

SKteU

Detailing rookie
17 jul 2009
3
0
Ik lees alweer een paar maanden mee. Gisteren de derde bestelling geplaatst bij Tim & co, dus hoog tijd om me als beginnend verslaafde te melden.

37 jaar, woonachtig in Utrecht.

Afgelopen april een toen 1/2 jaar oude renault scenic gekocht. De auto was door de garage als huurauto ingezet en had in zijn korte bestaan iets meer dan gemiddeld de krassssstraat gezien.

Na een week tegen die auto aankijken had ik het gevoel dat er op dat vaal blauwe blik toch echt ergens glans te vinden moest zijn.
Heb toen m'n auto met de nodige meguiars middelen aangevallen. Mega verschil, maar ik had het poetsen nog niet helemaal begrepen. :schaam
Na de vele topics op dit forum gelezen te hebben en de nodige voorbeeldfilmpjes grijsgedraaid te hebben begint er nu resultaat te komen.

Top zo'n forum en het engelen geduld van velen om voor de zoveelste keer dezelfde vraag te beantwoorden. :respect

Inmiddels m'n dappie ontvangen en een octavia van een kennis omgetoverd tot showroom staat. (koste me nog wel 20 uur:( )
Binnenkort een volgende oefenobjectje: Volvo v70. (en een citroen picasso en een dacia logan MCV).

Allereerst welkom!

SKteU zei:
Top zo'n forum en het engelen geduld van velen om voor de zoveelste keer dezelfde vraag te beantwoorden. :respect
Klopt, je ziet heel vaak dezelfde vragen tegenkomen en daarom ook heel vaak dezelfde antwoorden, zker als je al wat langer op het fourm aanwezig bent. Soms denk je wel eens: weer die vraag, maar aan de andere kant: we zijn hier vooral om elkaar te helpen en elkaar nog verslaafder te maken. :cool