• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

En terug een nieuw lid erbij... ;-)

Galego37

Detailing trainee
1 feb 2014
9
35
Hallo iedereen,

Ik kom mij hier eens even voorstellen
Ik ben Galego en ik kom uit Oost- Vlaanderen (België) en ik ben 35 jaar oud.
Ik heb de site/forum sinds onlangs ontdekt en ik moet zeggen dat het echt een heel goed en uitgebreid forum is.
Er is hier echt een schat aan informatie te vinden over onderhoud/detailing van de auto.
De vraag is nu misschien waarom de interesse voor het detailingen?!
We zijn sinds een maand geleden trotse eigenaars geworden van een nieuwe Peugeot 2008 (nacré wit) en
wil hem uiteraard zo nieuw mogelijk houden.
Daarmee mij zoektocht naar "het" forum over onderhouden van auto's etc...

Zelf heb ik al een aantal producten in huis en zal deze eens neerpennen zodat jullie al een gedacht ervan hebben wat ik al heb en misschien nog tips hebben
over eventuele aanschaf van andere producten. :)^
bij deze:
- washmitt
- 2 gewone emmers
- x aantal microfiber doeken
- Nog paar microfibre en soft foam applicator pads
- Meguiars - Smooth Surface Clay Kit
- Meguiars -Ultimate polish
- Meguiars - NXT Generation Tech Wax 2.0 Vloeibaar
- Meguiars- Gold Class Endurance High Gloss Tire Protection Gel
- Meguiars - APC Cleaner spray
- Turtle wax Ice Shampoo
- Turtle wax Ice Liquid Wax
- Turltle wax Ice Total interior
- Nog een goedkoop velgenreinigertje waar ik nog content van ben maar bijna op is en dus vervangen word door betere.
En ik heb mij ook nog de DAP 900 starterskit Power pack besteld plus de CSF Delirium droogdoek hier besteld bij carclean en als het meezit word het vandaag
nog geleverd.
Voor de rest het ik nog wat wielborstels etc... hier liggen.
Het enige wat ik wel nog wil aanschaffen is een goede glasreiniger want ben deze nu vergeten bij bestellen.
Dus tips zijn welkom...

Bij deze weten jullie al wat info over mij en als er iets is vraag maar raak. ;)

edit: 10 minuten na ik deze post postte werd er gebeld aan de deur en daar was mijn pakketje (DAP 900 power pack, CSF delirium droogdoek en ook extra pad bij besteld (rode)) en ik lees bij iedereen hier extra presentje erbij (waxje, microfiberdoeken, extra reiniger etc...) maar hier heb ik een goedkoop foampadje van 1,5 euro erbij had, haha :sob: maar natuurlijk beter dan niets eh :)^
Echt goeie service en super rappe verzending. Gisteren verzonden en nu zojuist hier in België aangekomen.
Een tevreden klant . :rules

Mvg
Galego
 
Patrick;n387428 zei:
Welkom, cadeau hangt ook af van wat je bestel.
Dank je wel,
Ja inderdaad maar ik had er zelf niet op gerekend hoor. Ik ben al heel content met mijn bestelling en al wat extra is, is welgekomen. het maakt niet uit wat :)
 
Welkom, jammer dat het cadeautje tegenvalt maar het hangt inderdaad af van wat je besteld.
Het DAP900 Power Pack is al met een leuke korting dus daar kunnen we niets meer mee doen. Een extra pad en een droogdoek blijft dan over en dan is een padje een leuk extraatje.
Uiteindelijk willen wij ook nog een boterham kunnen eten, ik werk ook niet voor niets ;) Verzending was ook al gereduceerd, je hebt alleen zelf de verzekering betaalt en de toeslag voor de PayPal betaling.
 
Hey Dibbuz, ik wil even eens iets rechtzetten. Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Het cadeautje valt zeker niet tegen hoor. Ik ben al heel content van de goeie service en verzending en dat alles zonder problemen aangekomen is. Het is sowieso bruikbaar hoor. Materiaal heb je nooit niet te veel. Ik vond het gewoon zo komisch om de reacties van de mensen te lezen van hun waxje etc... :) Ik ben zeker geen teleurgestelde klant hoor. Verre van zelfs. Doe zeker zo verder met jullie service want het is dik in orde. Prijzen zijn in orde, snelle verzending etc... Ik bestel sowieso nog terug ;)