• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

En wat doe je als allereerste als je je nieuwe gebruikte auto opgehaald hebt ???

PeterDorr

Detailing addict
1 jun 2009
56
65
65
conv_1826.webp

Wassen dus :-)

• Leuk
Reacties: Tim
Ik denk dat er heel wat mensen zijn die zulk speelgoed wel op de oprit willen
Veel veilige kilometers gewenst, en geniet er van ...

Ook een na-foto ????......en idd : thuiskomen , wassen en opmerken dat er dan dingen zijn die je niet gezien had bij de aflevering zodat je die alsnog kan melden aan de dealer......want binnen 2 weken moet je daar niet meer mee afkomen . :-D

Wauw!
Mooie wagen. Jaloers. Bijna sprakeloos....... Kijk die vorm van de buitenspiegel bijvoorbeeld, alsof die gedragen wordt.
Ben wel benieuwd welke kleur er verstopt zit onder de foamlaag.

Dan heb je em opgehaald en dan vraag je serieus wat dan te doen?
Nou ik zou het wel weten tegen de tijd dat ik in Duitsland ben is het blok echt wel warm...

• Leuk
Reacties: Zluytr
Leuk, zo'n eerste actie bij je nieuwe auto.
Bij het ophalen van de nieuwe Golf van mijn vriendin was het eerste wat wij mochten doen, een ritje maken naar de schadeboer. ]-0

Affijn, leuk speelgoed heb je op de oprit. Ik denk dat iedereen hier wel zo'n apparaat zou willen kunnen rijden.

Whoo, echt gaaf, maar wat is dat voor spul dat de hele auto bedekt? Heb echt nog nooit zoiets gezien als dit.
Ik lees Foamlaag ? Wat is het, wat doet het.

BarneyRubble zei:
Whoo, echt gaaf, maar wat is dat voor spul dat de hele auto bedekt? Heb echt nog nooit zoiets gezien als dit.
Ik lees Foamlaag ? Wat is het, wat doet het.
Foamen met een hogedrukreiniger en een Monello Lancia foamlans en bijvoorbeeld Monello Artico Magico snow foam.

Heel dik. Wat heb je nu allemaal gehad: Vantage Volante, Audi R8 en een BMW zag ik in je postgeschiedenis?