• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

En weer een nieuweling!

Dit zijn de auto's om heel erg vrolijk van te worden!

Mooi model, en een geweldige smaak wat betreft kleur!

Heel veel rij en poetsplezier!
 
Mooie Ambition! De mijne lijkt er inderdaad erg op. Ik heb wel geen dakrails en multifunctioneel stuur, maar wel weer Xenon, PDC (voor en achter), DVD NAV en mustangbuin leer.
 
:)^ Ik heb lang getwijfeld over de Xenons voor. Ziet er erg leuk uit maar toch had ik het liever onderlangs gezien zoals bij de 4,5 6, 8 en TT. En dan doen ze de 3 ineens bovenlangs, in een hoek en net niet over de gehele bovenkant...neemt niet weg dat ik de led koplampen toch erg leuk vind bij de A3 maar ik had er de 1600 euro's net niet voor over.

DVD nav heb ik ook en is super! Dakrails moet je van houden. Ik vind de A3 met rails net zo mooi als zonder. Met rails maakt het een net iets andere auto...wat niet wil zeggen mooier of minder mooi.

Leren bekleding is erg mooi maar na 4 jaar leer in m'n vorige auto was ik toe aan stof. Het leer zag er na 3 jaar al niet meer uit. Het Audi leer schijnt wel beter van kwaliteit te zijn maar toch gekozen voor de ook erg nette stoffen stoelen.

En PDC..tja. Ik parkeer al jaren handmatig en gaat met nog prima af. PDC zie ik vooral handig op een busje of een erg grote auto. Bij de A3 vind ik het nog net gaan zeg maar.

Het is een top wagen. Kan er weinig tot niets op aanmerken. Nou, eigenlijk zou een fatsoenlijke plaats voor de bekerhouder wel prettig zijn. Onbegrijpelijk van Audi waar ze die hebben geplaatst.

De standaard velgen vind ik wel aardig. Ze zijn wel een beetje "vrouwelijk" oftewel niet te agressief. Ik rijd de A3 zakelijk en kom veel bij klanten. Dus een niet te agressief uiterlijk is wel gewenst. Wel komt er binnenkort een andere grille voor in. Die is wel iets sportiever dan de standaard grille.