• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Enter bij inloggen

Stepposs

Detailing rookie
20 feb 2012
56
0
Ik heb een klein puntje bij het inloggen waar ik me soms aan erger

Op het moment dat ik m'n email en wachtwoord heb ingetypt zou het prettig zijn om gewoon op Enter te kunnen drukken voor het inloggen.
Als ik nu op Enter druk nadat ik die gegevens heb ingevuld krijg ik de melding "Geen producten gevonden" en ben ik vervolgens niet ingelogd.
Als ik op "Inloggen" klik met mijn muis, krijg ik diezelfde melding, maar ben ik wel ingelogd.

Ben ik de enige die hier last van heeft of hebben meerdere personen dit ondervonden?
(om verwarring te voorkomen, ik gebruik windows 7 met een chrome browser)

adieu:-"

Ik heb het hier ook even getest..

Internet Explorer 9 > Functioneert naar behoren
Firefox 10.0.2 > Functioneert naar behoren
Chrome 17.0.963.56 > Geeft melding 'Geen producten gevonden'. Als je op inloggen klikt gaat het wel goed.

Als je op [ENTER] drukt ipv op inloggen klikt, pakt ie automatisch de zoekfunctie.
Vul je e-mailadres en wachtwoord in, vul dan even iets in bij de zoekfunctie, en klik daarna weer op je wachtwoord en geef daar de [ENTER].
Dan krijg je de zoekresultaten.

DannyL ik heb het hier ook even gestest, was misschien ook wel handig geweest om dit op voorhand te doen.
Bij mij werkt het bij internet explorer inderdaad ook naar behoren,

Máár, op het moment dat ik bij chrome op inloggen klik met mijn muis geeft ie ook de melding "geen producten gevonden"
Dat zou betekenen dat chrome dan óók de zoekfunctie pakt? heel vreemd dus.