• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Enthousiaste beginner stelt zich voor: Roy.

braamr

Detailing rookie
24 jun 2009
45
0
Na enkele weken intensief op het forum rondgesurfd te hebben toch maar even voorstellen.

Ik ben Roy uit Zoetermeer (dus vlakbij CC :-" )

Ik rij zelf in een Toyota Aygo ( donkergrijs) en mijn vriendin in een Peugeot 107 (zwart)
De Aygo hebben we nieuw gekocht en is sindsdien netjes verzorgd. De Peugeot hebben wij helaas als demoauto gekocht.
De dealer heeft hem een aantal keren mishandeld door hem door de wasstraat (met borstels) te doen en hem door een stagiair te laten poetsen. Ik wist het voor ik hem kocht, maar viel achteraf flink tegen. Vooral in de zon natuurlijk.

Vandaar dat ik dus via via via op dit forum en bij Carclean terecht kwam. Inmiddels al een aantal spulletjes gekocht (met dank aan de beginners topics)
en moet zeggen dat ik het poetsen steeds leuker begin te vinden. De meesten verklaren me voor gek, maar ben toch blij als de auto weer mooi en netjes is.
Zijn ook steeds meer mensen die gaan vragen of ik ook niet iets met hun auto wil gaan doen. Nu kom ik er gelukkig nog onderuit door te zeggen dat ik er
nog niet heeeeeeeeeeel veel verstand van heb :party:

In de toekomst wil ik nog de nodige spullen kopen en mij vooral op de 107 gaan richten. Zitten nu zoveel Swirls in, dat ze bij CC al hebben gezegd dat het met de hand lastig gaat worden. Binnenkort nog maar is een keertje langsgaan ;) Ik probeer zoveel mogelijk op het forum te lezen en leer daar echt heel erg veel van. Hoewel het soms makkelijker zou zijn om bepaalde dingen in het echt te zien, in plaats van alleen maar te lezen.

foto's heb ik nog niet...........de auto's zijn ook zo klein om op de foto te krijgen !!!
 
Binnenkort zal ik een paar foto's maken als ze weer netjes schoon zijn... :ja

Nog ideeen voor een goede poetslocatie in Zoetermeer ? Kan voor de deur helaas niet wassen ivm regels gemeente.
Echte klote dus :sob:

Ben wel benieuwd of er nog meer forummers uit Zoetermeer komen. Zou graag een keer een kijkje nemen hoe een
"ervaren" detailer zijn auto doet.
 
braamr zei:
Kan voor de deur helaas niet wassen ivm regels gemeente.

Huh? :weetniet Die regels ken ik niet en nog een andere mede-Zoetermeerder (DappereDodo) ook niet..... En ik zie regelmatig mensen de auto wassen voor de deur, dus gewoon doen!

Maar als je dat niet wilt doen, kan je ook gewoon je auto wassen in zo'n wasbox (wel je eigen shampoo gebruiken en niet de borstels en shampoo van de wasbox!), afdrogen en eventueel thuis de rest van de stappen doen.

En zelf val ik nog lang niet in de categorie "ervaren" detailer..... ben ook net 4 maandjes bezig..... (maar je leert wel veel hier in korte tijd) ;)
 
Nog even wat foto's van mijn auto'tje..............

Heb trouwens nog even nagevraagd wat betreft autowassen in de gemeente Zoetermeer. Het mag nergens in Zoetermeer, maar tegelijkertijd doet men er
helemaal niets aan. Zolang je niet bedrijfsmatig spullen het riool in staat te pompen kan je je dus helemaal gek blijven wassen. Gelukkig rofl

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]