• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Erik stelt zich voor :)

erikjeeh

Detailing rookie
24 mrt 2012
1.000
0
Nou ik ook zal me maar even voorstellen nu ik steeds meer op het forum aan het lezen ben en adviezen vraag.
Mijn Naam is Erik Hamelink. Ben 22 jaar en woon op dit moment al een jaartje in made bij mijn vriendin en schoonouders. Heb zelf nog helemaal geen ervaring. Was mijn lease auto wel altijd met de hand en een washandschoen maar daar bleef het bij.
Aangezien ik 3 weken geleden een klein bedrijfsongelukje heb gehad zit ik nog 2,5 week thuis met mijn rechter pols en duim in het gips vanwege een gescheurde pees van mijn duim.
Nu ben ik zelf veel aan het lezen om een starters pakketje samen te stellen om zowel mijn auto als motor aan te pakken!

Leasebak, renault megane GT line 110dCi:

19286319937788433101208.webp

Motor, Yamaha R6 2006:

img0047ph.webp

Beide foto's zijn genomen na de wasbeurt met een handschoen en Turtle ice shampoo. Echter wil ik deze 2 weken vooral mijn motor aanpakken en flink laten glimmen.

Klopt helemaal. Kas in de polder van made helemaal tegen de dijk aan. :) Jij woont aan de andere kant van de dijk?