• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaring met Bissel Multiclean stofzuiger?

Faketaan

Detailing rookie
22 nov 2021
3
15
Dag detailers. Ik heb tot nu toe altijd mijn “huis” stofzuiger gebruikt als stofzuiger voor de wagen. Nu wil ik een goede stofzuiger aanschaffen die ook water kan zuigen uit de bekleding en tapijt.

Nu is de “budget” Multiclean stofzuiger in de aanbieding. Hebben jullie hier ervaring mee?
 
Ik heb de Multiclean sinds zaterdag in huis, maar met als doel om deze droog te gebruiken. Dat heb ik dan ook kort getest.

Positief over
  • Zuigkracht: die is echt flink. Maar het ligt er misschien ook aan wat je gewend bent.
  • Opzetstukken: veel verschillende, handige opzetstukken.
  • Weinig poespas, maar lijkt daardoor wel degelijk. Een mix van hard plastic en aluminium.
Vanwege de prijs niet negatief, maar minder positief over
  • Zuigkracht is niet regelbaar.
  • Wieltjes zijn van hard plastic; dat maakt wat lawaai, evenals de stofzuiger
  • Opzetstukken hebben wat scherpe randjes, wat op stof natuurlijk niet echt een probleem is.
  • Stroomsnoer is erg stug. Deze zat er opgevouwen bij en dat blijf je (eerst) wel merken.
In andere topics is het vaker naar voren gekomen dat een stofzuiger die ook nat zuigt nog geen extractor is. Daarom heb ik specifiek daarvoor de Bissell Spotclean Pro aangeschaft. Daarbij heeft de Multiclean ook geen opzetstukken om natte bekleding te zuigen, zoals een extractor dat wel heeft.
 
  • Leuk
Reactions: Brad
bedankt @ArnoutdB ! Ik heb hem besteld, ik ben benieuwd!
Het is inderdaad geen extractor maar hoop dat hij wel uit de oppervlakte wat kan “ontvochtigen”.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: ArnoutdB