• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaringen dodo juice black widow

Bsc

Detailing trainee
11 sep 2017
8
25
54
Heeft iemand ervaring met de dodo juice black widow? Ik denk eraan om deze wax te gebruiken op mijn zwarte metallic Renault Megane coupe. Ik ben benieuwd naar de glans die deze wax geeft en naar de standtijd.
Of zijn er betere waxen die ik voor mijn auto kan gebruiken.
 
@Bsc ik kan me niet voorstellen dat deze wax echt veel zal verschillen met andere Ddj varianten makkelijk in gebruik qua verwerking met gemiddeld tot goede prestaties. Gewoon goeie wax.
Glans verkrijg je door te polijsten en niet middels het smeren van wax.
Ik zeg gewoon smeren die handel en schroom niet om je bevindingen te delen.
 
  • Leuk
Reactions: Aficior en mdlange
Inderdaad. +1 voor @Ric325i

Als je hem al hebt, gewoon lekker gebruiken. Ik weet niet of deze wax een hybrid is zoals de Pro-versies van de andere Dodo-waxen, maar slecht zal hij waarschijnlijk niet zijn. :)
 
Deze wax heb ik meerdere keren al gebruikt, ik kwam zelfs een bijna levensechte spin in de pot tegen....
De standtijd haalt het bij mij nooit om te testen Haha.
Hij verwerkt prima, ligt een stapje hoger dan de purple haze pro en blue velvet pro.
En zoals hierboven al beschreven glans zit niet in het potje, dat is je voorwerk, polijsten dus.

Greetzzz
 
Tot nu toe 1x de Black widow gebruikt, op mijn zwarte Peugeot 206CC.
Zoals @Ric325i zegt: glans zit niet in het potje maar in de voorbereiding.
Ik heb de Black widow aangebracht met een Monello Disco rosso; smeert redelijk makkelijk uit en is best zuinig in gebruik.
Wachten tot er een waasje ontstaat, dan kan die uitgebuft worden (dit toont ook de swipe-test aan).
Uitbuffen met Monello Peluche verde viel mij iets tegen (in vergelijking met bijv. Waxaddict Vitreo): niet simpel af te vegen, maar met lichte druk "uitpoetsen".
Standtijd van 6 maanden heeft deze wax niet gehaald, ondanks dat de 206CC als 2e auto gebruikt wordt (dus weinig km's).
Wagen staat wel altijd buiten in weer en wind.
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Ik gebruik deze op een zwarte Renault Twingo met lak in minder goede staat.
Standtijd is een maand of 3-4, wagen staat altijd buiten.
Na het opbrengen ziet de wagen er duidelijk beter uit dan ervoor, en de waterafstotendheid is meer dan prima!
Ik zie het als een kruising tussen de Supernatural Hybrid en Purple Haze/Blue Velvet, en zeker op zwart ben ik er erg over te spreken.
 
Black Widow van Dodo Juice is een super was. Dunnetjes opbrengen , eventjes laten curen en dan uitpoetsen. Zo,n mooie diepe glans. Ongeevenaard ....
 
  • Leuk
Reactions: StijnV