• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaringen gevraagd van Dodo Juice Supernatural producten.

xj8

Detailing rookie
15 nov 2009
32
0
algemene vrag is dit namelijk hoe zijn de supernatural products van dodo juice gaarne van alle een review of ervaring wil deze namelijk alle aanschaffen.
gr jeroen

Wordt:

Ik heb een algemene vraag: Hoe zijn de Supernatural producten van Dodo Juice? Zijn er reviews van of heef iemand er ervaring mee? Ik wil ze namelijk allemaal aanschaffen.

Groeten,

Jeroen.

:)^
 
er zijn al diverse reviews en tests geschreven.

bijvoorbeeld deze:
https://forum.Carclean.com/cc_postst3303/Duurtest--Dodo-Juice-SN-20-vs-Wolfgang-Fuzion-Estate--Update6.aspx

of deze:
https://forum.Carclean.com/cc_postst1211/Review-Dodo-Juice-Supernatural-Wax.aspx

of deze:
https://forum.Carclean.com/cc_postst941/Review-Supernatural20.aspx

bij deze die ik gevonden heb worden voornamelijk de shampoo en de wax behandeld.
 
Ik zal me alvast even voorbereiden op Dodo donderdag dan! :-"
Dat wordt hard werken!
 
Goed naar de datum kijken... geen bestelling gezien donderdag trouwens dan? :weetniet
 
aron147 zei:
is a.s. donderdag...

de supernatural producten zijn... supernatural.. geen geur / kleur / smaakstoffen

Een correcte vertaling van Supernatural is bovennatuurlijk of buitenaards ( in de juiste context.) M.i verwijst de naamgeving niet naar het feit dat geen geur- en kleurstoffen zijn toegevoegd.
 
M.i. beide waar, m.n. voor de producten als de SN wax en de SN shampoo. Deze bevatten geen of een minieme hoeveelheid geur- en kleurstoffen om alles zo 'puur'/'natuurlijk' mogelijk te houden.
Dat er vervolgens door Dodo een leuke naam aan wordt gegeven om ermee aan te geven dat de spullen de normale productrange ontstijgen, is niet ongewoon voor Dodo Juice.

Ik moet wel zeggen dat er de laatste tijd wel veel producten voorzien zijn van het Supernatural labeltje. Kweenie of alles nu echt zo buitenaards goed is.
 
@ cento.
je kan het ook zien als "super natuurlijk" (engels verkrachten!)
de product hebben nu eenmaal geen kleur en geurstoffen (best jammer)

@soeper
inderdaad.. dat had ik nou ook!
ineens een nieuwe uitpoets doek met het sn label,, is het een gewone fantastic fur, alleen dan wit (niet dat er iets mis mee is, maar het is ineens sn geworden)

de shampoo ben ik heeeeel benieuwd naar, en ga ik zeker donderdag bestellen

verder ben ik ook benieuwd naar de droogdoek! HOE GOED is deze?
net als de carrand of beter??
 
Ik heb vandaag de SN clay gebruikt icm Born Slippy.

De clay is naar mijn idee plakkeriger dan b.v. de Megs prof clay, maar niet hinderlijk in mijn optiek.

Verder voelde de clay zachter aan dan de blauwe Meg klei, met de reinigende eigenschappen zit het ook wel goed, met name onderaan de portieren kwam toch wel wat troep af...

Wel veroorzaakte hij bij mij een soort van marring, toen ik de klei voelde had ik dit eigenlijk niet verwacht. Dit verwacht ik eerder bij een hardere clay zoals de Megs blauw of rood...

De Lupo heb ik na de kleibeurt behandeld met een waxje, de NXT 2.0 van Meguiars en daarmee verdween de "marring" in mijn geval al dus het stelt niet zoveel voor ;)

Afijn, mijn ervaring heb je dus :cool:
 
ik zou niet durven.Ik heb een kleine hoevelheid dodo van iemand overgenomen en wil graag iemands mening dr overhoren thats all,neen en ben niet op het forum om haat te zaaien.:cool: