• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaringen Gtechniq T1

AndyVR

Detailing guru
11 jul 2020
1.838
158
Peer
Dag allemaal.

Ik heb niet heel veel meer over van mijn banden dressing/trim dressing.

Tot op heden heb ik enkel ervaring met

Carpro perl: prijs ligt goed, ziet er mooi uit en is toepasbaar op meerdere ondergronden. Nadeel vind ik de erg lopende substantie, kruipt bv. Tussen de groeven in je zijprofielen van band. (tuurlijk zijn hier andere manieren waardoor je dit kan vermijden e.d). Standtijd bij mij is max. 2 weken, wat ik niet heel lang vind.

Auto finesse satin: iets dikker dan Perl, wat meer cremerig. Aanbrengen is beter dan Perl, looks zijn ook heel mooi maar standtijd is erg laag, na amper 1 week blijft er amper nog wat van zichtbaar.
Voor trim heb ik Auto finesse revive maar ik merk dat ik deze niet zo snel neem.

Nu heb ik vandaag nog eens een bestelling geplaatst en kwam ik het product van Gtechniq tegen, namelijk de T1. Ik vond op dit forum helaas niks terug en ook YouTube kon mij niet echt heel veel vertellen.
Heeft er iemand onder jullie toevallig wat ervaring mee? Tips?...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb die van Gtechniq al meegepakt :D. Was vooral benieuwd naar de ervaringen van anderen hier. Heb even zitten twijfelen tussen deze en de tire van Gyeon. Maar gezien T1 ruimer toepasbaar is leek mij dit ''de betere keuze'', al kan ik er helemaal naast zitten...
 
Gtechniq is nog niet zo lang in het assortiment, vandaar de afwezigheid hiervan op dit forum.

In Engeland is het een hoofdspeler die ook al overgewaaid is naar de USA. Ik ben heel benieuwd naar je ervaring!
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
@RoCo ik zal zeker mijn ervaringen hier delen. Over het algemeen vind ik de prijs redelijk stevig van dit merk maar als ze ook zo presteren dan heb ik geen bezwaar.
 
Ik heb die van Gtechniq al meegepakt :D. Was vooral benieuwd naar de ervaringen van anderen hier. Heb even zitten twijfelen tussen deze en de tire van Gyeon. Maar gezien T1 ruimer toepasbaar is leek mij dit ''de betere keuze'', al kan ik er helemaal naast zitten...
Oke daar had ik ff over heen gelezen ik ben ook benieuwd naar je ervaringen (al heb ik voor 10 jaar voorraad…)