• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaringen met Gtechniq I1 Smart Fabric Coat Anti-Bacterial V3

Timon

Detailing guru
17 jun 2008
516
120
Voor een stoffen interieur ben ik op zoek naar een goed impregneermiddel. In het verleden gebruikte ik veel 303 Fabric guard. Echter, ik begreep laatst van Johan tijdens een bezoek aan de winkel dat het wordt geproduceerd in een andere fabriek en dat het sindsdien niet meer dezelfde kwaliteit is. Ondanks dat men zegt dat er niks aan het recept veranderd is. Dit was een verassing voor me omdat ik er in het verleden over het algemeen tevreden mee was/ben.
Ik heb de Nanolex al geprobeerd maar vind die niet een noemenswaardig verschil maken voor of na behandeling en Gyeon blijft plakken, niet handig in een interieur. Nu attendeerde Johan mij op de Gtechniq Smart Fabric. Nu neem ik het advies van Johan uiteraard serieus maar ben ben toch op zoek naar meer gebruikservaringen. Zeker omdat de reviews in de webshop niet allemaal even positief zijn en de prijs toch stevig is. (twee zo duur al 303)
Zijn er mensen op het forum met ervaring met de Qtechniq?