• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaringen met Nanolex Optimizer?

Morpheus02007

Detailing guru
6 sep 2021
548
125
Welle, Oost-Vlaanderen, Belgium
Heeft er al iemand ervaringen met dit veelzijdig product?

Het zou ondermeer geschikt zijn als:

- Pad primer voor het vermijden van microkrassen bij het polijsten van zachte lak.
- Om
- Voor het zeer veilig verwijderen van polijstresidue van zachte lak.
- Ook te gebruiken bij het polijsten om stoffen tegen te gaan.
- Als zachte maar effectieve ontvetter voor gevoelige oppervlakken.
- Bij het helpen aanbrengen van ceramische coatings wanneer het wat moeilijker begint te gaan, en de coating zou ook beter en gemakkelijker te verspreiden zijn.

Lijkt me een beetje te mooi om waar te zijn. Daarom dat ik het hier eerst eens vraag.
 
Ik heb een kleine flesje en wist eerlijk gezegd niet wat ik er mee moest tot ik een filmpje er van zag. Ik heb het gebruikt en vind het goed spul.
Met name grove compounds hebben de neiging te gaan stoffen, maar als je een aantal pufjes op de pad spuit, kun je er wat langer mee doorwerken, stoft het minder en gaat de pasta minder gummen of oprullen.
Ook bij sommige waxen die nogal stroef zijn met aanbrengen, gaat het met Optimizer een stukje soepeler.

Ik zie in ieder geval (nog) geen nadelen van het product.