• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ervaringen met poetsbrug

Juvke

Detailing trainee
27 apr 2012
22
32
Hoi allen

Ik wou eens informeren of er mensen onder jullie zijn die ervaring hebben met een (mobiele) poetsbrug?

Aangezien wij binnenkort een huisje gaan hebben waar een (kleine) garage bijhoort zou dit een ideale oplossing zijn om wagens te poetsen en kleine werkjes uit te voeren.

Enkel stel ik mij vragen bij de stevigheid hiervan. Voor zover ik kan zien en kan afleiden uit de productomschrijvingen is er ook niets voorzien voor de brug te verankeren of dergelijke..

Iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

Ik denk dat het van groot belang is dat de brug op een zeer stabiele ondergrond komt te staan, waardoor de brug nimmer kan kantelen onder het gewicht van een auto. Vloer bij voorkeur waterpas, maar ik weet uit ervaring dat het ook op een oprit kan die onder een lichte hoek staat. Succes, Aficior Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

Dus een goede degelijke vloer van goed gelegde tegels bijvoorbeeld in een stabiel zandbed. Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk