• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even coat pad kapot bij eerste keer gebruik??

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Ik ben afgelopen weekend met de auto bezig geweest. Lekker voor het eerst met de trim restorer aan de gang waar ik overigens erg over te spreken ben. Op kunststof wel te verstaan, TR op de rubbers heb ik nog even mijn twijfels over maar dat ter zijde.

Ik pak een nieuwe even coat pad erbij om de TR aan te brengen en na een paar keer wrijven scheurt de pad in de naad open! Hieronder een fototje, van slechte kwaliteit wel.

SNC00020.jpg


Is er soms een oplage die deze fout heeft en is het vaker voorgekomen bij anderen of heb ik gewoon pech gehad en heb ik een slechte pad gekregen??
 
ECA's willen dit gedrag nog wel eens vertonen, slecht gestikt in dit geval, gebeurd wel eens. Meguiar's kent het probleem. Ook hier: neem even contact op met Tim (of Meguiar's zelf)
By the way.... TR kun je beter aanbrengen met een badstoffen doek o.i.d. en geen microfiber, MF laat vaak strepen achter omdat het het product opzuigt, badstof heeft hier geen last van :ja
 
Toppie, ik heb um een PM gestuurd met een linkje hierheen.

Ik kan trouwens niet zeggen dat een Even coats strepen nalaat. Na de behandeling met de TR zijn de trims zwarter en mooier dan ooit te voren. Ik begin zelfs de TR boven de black wow te zetten!
Enige keer dat ik strepen had was toen ik met de trim detailer van meg's werkte, maar dit kwam vast door de regen! :p