• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even lekker de Jag verwend :-)

Arno Overman

Detailing addict
1 aug 2016
95
63
50
Capelle aan den IJssel
Even een middagje lekker gewassen en de Jag geaaid :)

Gewassen met Dodo shampoo born to be mild, daarna goed afgedroogd om vervolgens de Jag in de Collinite 845 te zetten daarna uitgebufd, interieur uitgezogen in plastic delen behandeld met Voodoo ride interieur cleaner en al het glas met Dodo mint glascleaner gedaan. Al met al 3,5 uur gehobbyd. :)
Ook maar gelijk even een half litertje olie bijgevuld.

IMG_7252.jpg
IMG_7253.jpg
IMG_7254.jpg
IMG_7256.jpg
IMG_7258.jpg
IMG_7264.jpg
IMG_7265.JPG
IMG_7266.JPG
IMG_7271.JPG
IMG_7272 2.jpg
IMG_7273.jpg
IMG_7274.jpg
 
Goed bezig geweest zie ik.
De Jag staat er weer top bij!

Ik maakte zelf ook de fout om veel te veel wax aan te brengen in het begin. Zonde van het product en lastig uitbuffen!

20160404_182315_zpse5ekuzei.JPG
 
  • Leuk
Reactions: Arno Overman
Ziet er goed uit @Arno Overman.

Heb je de collinte zo aangebracht zonder vooraf een pre wax cleaner of ander product te gebruiken?

Dankjewel :)
Ik heb de Collinite zo aangebracht.
Ik ben van plan om de Jag te polijsten over een paar weken, de beading was minder aan het worden dus deze keer is het vooral bedoeld om die paar weken te overbruggen en dat moet wel lukken zonder pre wax cleaner :)
 
Ja haha, dat probeer ik mezelf ook steeds te zeggen.
Ik heb met de Waxaddict Vitreo mijn MINI toen met 4 kleine likjes uit de pot kunnen doen.
Echt ongelooflijk hoe dun je het op kunt smeren.
 
  • Leuk
Reactions: Arno Overman
Ik zie net op de vierde foto van onder dat je rubbers vol zitten met Collinite 845.
Heb je dat goed verwijderd? Slaat namelijk wit uit.
Op mijn MINI had ik toen een witte plek op het kunststof, omdat ik een stukje over het hoofd gezien had.
 
  • Leuk
Reactions: Arno Overman