• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even mijn twee bolides tonen

EricLC

Detailing rookie
19 mrt 2010
31
10
67
Amsterdam
Hallo Car cleaners,

Hierbij wat foto's van mijn poetsonderwerpen. Ze zijn allemaal genomen na een grondige beurt, maar het kan nog beter, waarvan ik later verslag zal doen. Voorlopig vast even deze plaatjes (overigens op veler verzoek, zag ik in het commentaar van mijn post waarin ik mij voorstel!).

Eerst de Triumph Spitfire 1500 uit 1978 (in 2006 helemaal gerestaureerd): op deze foto's helemaal met Autoglym produkten behandeld

Spit1.webp

Spit2.webp

Spit3.webp

Dan mijn trots: de Jaguar XJS 6.0 V12 uit 1994: ongerestaureerd, in eerste lak:

XJS8.webp

XJS9.webp

Dit keer behandeld met Meguairs produkten.

Binnenkort ga ik met nieuwe spullen aan de slag (o.a. DAP900) en zal ik uitgebreid verslag doen van mijn bevindingen.

Goh wat naar om naar te kijken :love
DAP gaat je zeker verblijden, en als je een car-whisperer inhuurt dan zal die doorgeven dat deze 2 mooie bolides je dankbaar zijn :)

Prachtige Spitfire, werkelijk niets op aan te merken, dat zie je niet zo vaak :cool
Zowel de velgen als het dakje staan erg mooi. Mijn 2e is hetzelfde groen, maar in ruste :-/

En de Jaguar, tja dat is wel echt een stapje meer dan een spitje :jippie

Hans