• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even netjes voorstellen

Zluytr

Detailing guru
25 nov 2014
3.647
193
42
Hallo allemaal,

Ik ben Mickel 31 lentes jong en woonachtig is het mooie Den Helder. (Of zoals ik net bij Josnl las de saaiste, meest criminele, slecht onderhouden stad met de meeste zon uren van Nederland)

Voor de kost ben ik een veiligheids officier in de offshore, en als ik thuis ben rij ik in een BMW e91 uit eind 2009.

Hier snel een foto op m'n winterbanden!

A139F20D-BA0E-4770-8C94-E03786295E8E_zps6x1handy.jpg


(Normaal zijn de velgen wel schoon hoor)

Ik ben altijd heel zuinig op m'n auto's geweest door deze wekelijks te wassen en goed in de was te houden ect. Maar sinds ik op het het BMW forum actief ben waar ook veel over detailen word geschreven (en al een tijdje op dit forum mee te lezen) ben ik me hier steeds meer in aan het verdiepen en word het zelfs een beetje (behoorlijk) verslavend.

Heb ik inmiddels een HD reiniger van Kärcher gekocht, hierbij heb ik ook een kleine foam lans gekregen, maar na dat ik gister toch toevallig in Rotterdam reed dus meteen maar een kijkje bij carclean heb genomen en data onder andere de show foam van Monello mee had genomen kwam ik er achter dat deze niet helemaal het effect gaf wat ik gehoopt had! Dus ga ik deze week ook maar een foam lans van Monello bestellen! (In de hoop dat deze echt zo veel schuim geven als op de YouTube filmpjes) en zal ik de Kärcher lans gebruiken voor de autoshampoo.

Ook wil ik een stapje verder gaan met het detailen en m'n eerste DAP aanschaffen.. (Denk dat ik even wacht tot 2 December) ik zit alleen heel erg te twijfelen voor welke ik zal gaan.. Aangezien ik totaal geen ervaring heb met polijsten... En ik alleen m'n eigen auto er mee doe waar buiten misschien een paar lichte swirls om weinig kransjes op zitten. Aan de andere kant wil ik niet voor een paar tientjes een minder product hebben. Kortom twijfel dus!
 
Na lang twijfelen... Gister toch maar meteen een DAP 900 besteld! (Kwam de dappere dinsdag even mooi uit :))
Dit omdat ik veel lees over de harde BMW lak en omdat ik bang ben dat ik over een tijdje weer een andere wil!

Nou zijn dit mijn aanwinsten van de laatste weken... Ik denk dat wel weer even mooi is geweest voor deze maand :)
295A5249-E27C-42E1-9C9B-635652FC8AEA_zpsknhdgyfy.jpg
 
Welkom en erg mooie spullen, zul je vast veel plezier aan gaan beleven. Wel jammer van het weer momenteel en korte dagen, valt niet mee om dan nog een detail netjes af te ronden. Zie geen glijmiddel voor de klei op de foto, zit dat in het pakje van Mothers?
 
Ah zie dat het er gewoon bij zit volgens de website, kijk even of je die detail spray kunt verdunnen dan doe je er wat langer mee. succes
 
Mickel van harte welkom op het forum. En een prachtige start met de aankoop. Veel succes ermee.
 
Thanks allen :)

Blinque;n407872 zei:
Wel jammer van het weer momenteel en korte dagen, valt niet mee om dan nog een detail netjes af te ronden.

Is idd jammer... Maar m'n zwager heeft een grote loods... Denk dat ik hem vd week even lief aan ga kijken ;)