• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even opnieuw voorstellen

Arnold

Detailing addict
6 apr 2014
19
60
61
Almere
Hallo ik ben Arnold 54 jaar

Gezien ik een bedrijfs ongeval gehad heb 3 etages naar beneden gevallen is mijn rug erg slecht en nek schouders ook,.
Als ik mijn auto was en dan in de was zet, lig ik min twee dagen met erg veel pijn op bed.
Toch wil ik mijn auto zo mooi mogelijk houden.
Nu denk ik aan machinaal poetsen maar pff.. Wat een hoeveelheid machines... en keuze.
Het gaat puur voor onderhoud van zijn eigen auto.

Ik heb een Astra K tourer.
DSC_0634.JPG

Laatst bewerkt:
Welkom op het Forum! :)

Goed dat je jezelf opnieuw even voorstelt. De rare zinsbouw viel inderdaad al op en ook leek je snelle antwoorden te willen. Nu is er meer begrip. :)

Ik ben even zo arrogant om te zeggen dat ik op het forum veelal in Jip-en-Janneke-taal spreek en dit door beginners word gewaardeerd. De ervaren forumleden kunnen mij waarschijnlijk wel schieten, maar goed. XD

Wat zou je allemaal willen doen met jouw auto? De genoemde stappenplannen bevatten duidelijke info. Mocht je na het lezen hiervan nog vragen hebben of er gewoon geen kont van snappen, dan roep je maar. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reacties: M.oos en Arnold
Het bericht wat ik geplaatst had was echt niet te lezen... zelfs ikzelf had moeite.

Ik heb het aangepast

As ik iets onduidelijk schrijf of totaal niet te lezen, zeg het gewoon voor mij geen probleem.

• Leuk
Reacties: Altos
Welkom Arnold. Allereerst waardering voor je voorstelrondje compleet met zwakke punten. Hierdoor krijg je direct meer begrip voor je situatie, maar veel anderen zouden in zo'n geval het lef niet hebben om het zo neer te schrijven.

• Leuk
Reacties: Arnold
Ook ik wens je veel lees-, leer- en poetsplezier!
En je moet maar zo denken: geduld is een schone zaak, "time is money" geldt voor de "professionele", bedrijfsmatige "poetsbedrijven".
Dus gewoon rustig aan doen: die Astra hoeft niet in no-time perfect te zijn; lekker genieten hoort ook bij detailen!