• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voor stellen.

GTS Vectra

Detailing trainee
30 apr 2014
46
30
45
Hoi mede poets gekken, Ik ben Jurgen Hooiveld al weer 35 jaar oud en woonachtig in Andijk. Heb een relatie , en twee kinderen . Verder werkzaam in de bouw al weer 17 jaar. En dit is mijn poets project

GTS Vectra;n394154 zei:
Hoi mede poets gekken, Ik ben Jurgen Hooiveld al weer 35 jaar oud en woonachtig in Andijk. Heb een relatie , en twee kinderen . Verder werkzaam in de bouw al weer 17 jaar. En dit is mijn poets project
1149BE7C-F480-4661-A03C-18925E2AAE75.webp

Welkom, ennuh da's een mooi poets project (al vind ik detail object beter klinken :-)

Zo! Mooie wielen en dito remblokken! Zijn dat originele of gespoten? In ieder geval welkom! Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

UnusualKid;n394175 zei:
Zo! Mooie wielen en dito remblokken! Zijn dat originele of gespoten? In ieder geval welkom! Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Dankjewel , de remklauwen zijn gespoten