• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen, Aaron

A.l. Detailing

Detailing trainee
13 jan 2019
15
38
23
Ridderkerk
Hallo forumleden, ik ben Aaron en ik ben 17(bijna 18) jaar oud. Ik ben sinds een aantal jaar bezig met Detailing en verdien hier ook nog is een beetje aan in de weekenden. Ik heb al een aardig Detailing arsenaal kwa producten en machines. Zelf heb net me eerste auto gekocht (alfa romeo 156) waar ik zeker binnenkort verslag over ga uitbrengen op het forum! Ik hoop nog meer te kunnen leren op het forum, want je bent tenslotte nooit uitgeleerd!
 
Hartelijk welkom hier. Gefeliciteerd met je nieuwe auto. Natuurlijk geloven wij hier zoiets pas, wanneer dit ondersteunt wordt door een foto.
 
Hier mijn alfa 156
 

Bijlagen

  • IMG_20181224_140954.jpg
    IMG_20181224_140954.jpg
    354,1 KB · Weergaven: 133
  • IMG_20181224_140924.jpg
    IMG_20181224_140924.jpg
    336,5 KB · Weergaven: 118
Kan ik mij helemaal voorstellen. Gave kleur om aan te werken hoor. Ik heb wel eens een Porsche in zo'n soort kleur mogen doen. Dat werd prachtig. Dat gaat jou met deze mooie Alfa zeker ook lukken.
 
  • Leuk
Reactions: A.l. Detailing