• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen als dakloze

nicovanhalen

Detailing trainee
10 okt 2022
1
25
40
Groningen
Hallo,

Ook ik zal mij maar even voorstellen aangezien ik de hele shop in de afgelopen maanden al goed heb leeggekocht (lekker man die koekjes!) en omdat ik na al die jaren van leasehokken (wasstraat) en een aantal prive werkpaarden (kilometervreters en wasstraat) ik nu een auto heb die, ondanks dat het een daily driver is, met meer liefde ga behandelen dan ik ooit heb gedaan. Het is een Volkswagen EOS Carbio uit 2008.

Tot nu toe al een flink arsenaal aan foam, wasmiddelen, doeken, mits, emmers en overige middelen gescoord voor de reguliere wasbeurten. Echter begint straks het echte werk. Lak zit vol swirls en de lederen bekleding moet helemaal gedaan worden (onderhoud en paar kleine beschadigingen). De lak staat op de planning voor komend voorjaar. Leder zal ik in stukken deze winter oppakken.

Tot nu toe al veel aan die forum gehad, jammer dat het zoveel geld kost ;) maar daarvoor is het intussen en hobby :innocent:
 

Bijlagen

  • bEy34GlTpVCKkGedezkgyRe1.jpg
    bEy34GlTpVCKkGedezkgyRe1.jpg
    305,7 KB · Weergaven: 30
  • N5h37UE30Fca0nXKNHzet8Hv.jpg
    N5h37UE30Fca0nXKNHzet8Hv.jpg
    342 KB · Weergaven: 31
  • zFdL1FWc1oPaVJEVFV5ukvXk.jpg
    zFdL1FWc1oPaVJEVFV5ukvXk.jpg
    408,6 KB · Weergaven: 30
  • Leuk
Reactions: Tondeo