• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen als nieuw lid op het forum

Hobie1987

Detailing rookie
17 sep 2023
2
15
Hallo allemaal,

Ik ben Dennis en sinds gister nieuw op het forum. Al van jongs af aan gek op auto,s, motoren en boten en ook het (exterieur en interieur)onderhoud daarvan. Met motoren en boten doe ik niks meer maar met auto,s des te meer. Ik heb zelf twee auto,s en pak ook weleens een autootje mee van kennissen, vrienden en familie. Al wil dat nog weleens lastig worden kwa tijd. Mijn auto,s krijgen zeker iedere 2 weken een goede schoonmaak beurt en dan blijft er naast 2 kinderen en een full-time onregelmatige baan weinig tijd over.

Momenteel rijd ik een donker grijze Volkswagen Tiguan uit 2020, R-line black-style welke ik net 2 weken in bezit heb. Hiervoor reed ik een witte Tiguan uit 2017 welke goed is vertroeteld. Daarnaast hebben we nog een witte Opel Corsa uit 2015 welke ik destijds nieuw heb aangeschaft en nog steeds met passie onderhoud. Foto’s ,s zullen komende tijd ongetwijfeld gedeeld worden.

Ik probeer het tegenwoordig allemaal iets simpeler te houden waar dat lukt maar wel met het juiste en nodige materiaal. Voorheen was ik heel erg van het proberen en afgaan op snelle recensies. Ondertussen ben ik op het punt beland dat heel veel te maken heeft met smaak, wensen van de gebruiker en dat bepaalde producten goed gecombineerd kunnen worden voor verschillende doeleinden.

Ik ben niet enorm merk gebonden en gebruik van heel veel merken wel iets. Om dan toch twee favorieten te benoemen is het toch wel diverse producten van Angelwax en Monello.

Wellicht nog iets vergeten? Vraag het gerust en tot op het Forum!

Dennis