• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Bjorn

BjornGTR

Detailing addict
29 mrt 2016
104
70
35
Heerlen
Hallo Allemaal,

Ik ben Bjorn van Dijk, woon in Heerlen. Ik ben 27 jaar en rijd momenteel een Nissan Skyline R33 GTR series 2 als hobby auto. Als dagelijkse auto rijd ik een MK4 Suzuki swift. Ook heb ik nog een Suzuki GSX600F uit 1992 met 20721km op de teller.

hs86cw.webp

Omdat ik nog niet veel af weet van het "GOED" een auto poetsen en detailen, wil ik hier graag meer leren en ervaringen bekijken. Ook is een vriend van mij lid van het forum en heb ik mede van hem een uitgebreid pakket gekregen voor mijn verjaardag.

WP_20160303_19_28_17_Pro_LI_zpsd0osoypv.webp

Ik zie er naar uit om meer te weten te komen over hoe ik de lak van mijn auto in een perfecte staat kan krijgen en houden. Na lange tijd veel gepoetst te hebben op wat ik nu merk een verkeerde manier(1 emmer tijdens het wassen bijvoorbeeld. Wel 1 aparte voor zeem in schoon te maken). Wel heb ik een tijd lang Mequiars Shampoo en Carnauba wax gebruikt. Maar dat was vooral omdat ik wist dat Mequiars bekend is(wel duur).
Ik weet dat ik nog veel kan leren.

Hey hallo,

Die maat van jou heeft ook geen verstand van zaken. En ook geen smaak.

Letterlijk alle producten in je mandje zijn compleet ruk en daar zal je totaal geen resultaat mee behalen. Ik denk dat je meer hebt aan de mand en het piepschuim.

SjongeJonge... Zonde weer dit.

Greetz

Hey hallo,

Die maat van jou heeft ook geen verstand van zaken. En ook geen smaak.

Letterlijk alle producten in je mandje zijn compleet ruk en daar zal je totaal geen resultaat mee behalen. Ik denk dat je meer hebt aan de mand en het piepschuim.

SjongeJonge... Zonde weer dit.

Greetz

Haha geweldig. Zal hem op zijn klote geven :p

Bedankt :) De R33 GTR is inderdaad 1 van de auto's die je nog niet veel ziet. gelukkig. Des te beter voor mij :)
Hij is me al aan het besmetten, telkens als ik bij hem langs ga, laat hij me weer zien wat hij nieuw heeft. :p

• Leuk
Reacties: Quantoxx
Ja ik vond het ook een zeer fijn mandje.
thanks ;) Nissan Sunny zijn ook fijne auto's !! De GTi-R zie je steeds minder.
Ik wil zelf inderdaad ook een DAP kopen. Moet nu eerst onverwachts een nieuwe distributie set op de skyline monteren.
Ik heb vorige week de distributie kap gespoten, en de distributieriem is pas 50000km oud maar zit er te lang op(haarscheurtjes).

bedankt ;)
Was ook altijd mijn droomauto.
Moest er toch een keer van komen. :p Vorig jaar September ben ik hem gaan ophalen. Hij had bijna 2 maanden op de boot gestaan en daarna nog alles wat nodig was om hier een APK erop te krijgen.
Maar rijd echt geweldig.
Dat Detailen komt goed, zal steeds meer hier op het forum te vinden zijn nu het mooie weer langzaam gaat beginnen. :p

Welkom, gave auto heb je daar.
En die maat van je kan je daar dan ook geen dap van krijgen had toch op ze minst in dat mandje moeten zitten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Welkom, gave auto heb je daar.
En die maat van je kan je daar dan ook geen dap van krijgen had toch op ze minst in dat mandje moeten zitten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Bedankt. Ze hebben het met een groepje bij elkaar gelegd die mand ;) maar zoiets als een dap wil ik mij zelf uitzoeken ;) is ook wel een ander prijs kaartje.

Jazeker wel, zie hier :p.

https://forum.Carclean.com/threads/...al-dap500-900-20-11-15-update-geplaatst.4223/

https://forum.Carclean.com/threads/...ig-met-videos-20-11-15-update-geplaatst.4222/

• Leuk
Reacties: BjornGTR
ik zou bij die maat paar keer langsgaan: "doe dat nog eens voor, en hoe doe je dat weer?"
na enkele bezoeken is je wagen weer in order.
Je kan hem eventueel iets uit dat mandje als compensatie geven
:-D

Jazeker wel, zie hier :p.

https://forum.Carclean.com/threads/...al-dap500-900-20-11-15-update-geplaatst.4223/

https://forum.Carclean.com/threads/...ig-met-videos-20-11-15-update-geplaatst.4222/

thanks kerel. Heb het helemaal gelezen. Van alle producten gaan mij nu nog de oren wapperen. Maar komt goed. Veel te leren.

ik zou bij die maat paar keer langsgaan: "doe dat nog eens voor, en hoe doe je dat weer?"
na enkele bezoeken is je wagen weer in order.
Je kan hem eventueel iets uit dat mandje als compensatie geven
:-D

Ja ik zal ook vaak zat bij hem langs gaan. Zodat hij mij alles demonstreert ;). Maar eerlijk gezegd wil ik zelf ook alles leren en kunnen :)

• Leuk
Reacties: PeterS