• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen - Citroen Saxo VTS

BasPH

Detailing rookie
18 okt 2012
17
0
Hallo,

Pasgeleden heb ik mijn eerste auto gekocht, een Citroen Saxo VTS. Zo zag hij er uit toen ik hem kocht:
2012-07-15205850_zps3a277e8a.webp

Na twee reparaties en een paar aanpassingen loopt hij weer als vanouds en ziet hij er zo uit:
2012-09-27190241_zpsb7607c30.webp

Totnutoe heb ik nog geen ervaring met detailing gehad. Ik ben erg zuinig op mijn auto en ik vond het nu dan ook tijd om hem helemaal perfect te maken. Nadat ik mij lang heb ik ingelezen op verschillende forums heb ik aantal producten bij Carclean gekocht:
2012-10-17145543_zps66be26b5.webp

Ik heb er de hele week op uitgekeken, en vandaag kon ik dan eindelijk aan de slag. Vijf uur later ziet de lak er geweldig uit! De lak glanst als een spiegel en druppels blijven er prachtig op liggen.
DSC_0309_zps3eafddd3.webp
DSC_0317_zps18f51934.webp

Ben er erg blij mee en ik denk dat ik hier nog veel kan leren. De bumpers, ruiten en velgen moeten nog worden gedetailed:)

Welkom en pas op voor de verslaving!

Leuk autootje! Heb er zelf ook zo eentje alleen dan blauw en ouder model leuke kartjes:-d

Welkom,

het is precies ook een 1.4i 8v 75 pk :)

Ik heb er vroeger ook eentje gehad, 40mm verlaagd, veerpootbrug sparco, draagarmbrug OMP..

Als je deze veranderingen ook doet heb je echt een superwegligging! Maar dan hangt de draagarmbrug wel maar 7cm boven de grond en dan is het oppassen :)