• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen dan maar.

evert1989

Detailing rookie
6 apr 2020
4
15
VOGELENZANG
Ik ben Evert,
Woon op dit moment in Vogelenzang, Noord-Holland.
Ik heb geleerd voor het beroep van automonteur, maar ben inmiddels werkzaam als Korporaal Technische dienst bij de Koninklijke Marine.
Ik ben mijn autorijdende leven begonnen in een Peugeot 205 uit 1992, maar rijdt inmiddels in een Mazda 6 II Sportbreak waar ik heel blij mee ben.
Heb ook nog een Yamaha Thundercat uit 2001 en een classic Mini 1000 uit 1980 die ik (veel te langzaam) aan het opknappen ben.
Ik heb vandaag een (hoop ik) mooie poetsmachine besteld, een Dap-500 EL met een deluxe starting kit.
Ik hoop dat ik hiermee het wagenpark weer kan laten glimmen, want eerlijk gezegd heb ik ze een beetje verwaarloost.
Ik heb meteen wat vragen, maar dat komt elders op het forum.

Bijlagen

• 20200406_202504.webp
    20200406_202504.webp
    177,9 KB · Weergaven: 5
  • auto.webp
    auto.webp
    278,8 KB · Weergaven: 4
  • mini.webp
    mini.webp
    168,5 KB · Weergaven: 4
  • 20190729_150907.webp
    20190729_150907.webp
    325,5 KB · Weergaven: 4
Welkom hier Evert. Met de DAP500 moet je de Mazda wel behoorlijk op kunnen knappen qua lak, de motor is de vraag omdat die veel kleine ronde vlakken heeft (maar met kleine steunplaat en 4" pads kun je waarschijnlijk wel wat doen). Anders kun je altijd nog wat handpads er bij pakken, voor de stukken waar je met de machine niet bij komt.