• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen : Danny_ITR

Danny_ITR

Detailing rookie
30 sep 2013
16
0
Ik zal me eerst even netjes voorstellen. Mijn naam is Danny en ben 24 jaar en woon in Limburg ( omgeving Sittard ). Ik heb een Honda Integra type R als auto en dit was tevens mijn eerste detailproject. Ik stond voor het dilemma om het polijsten uit te besteden of om het zelf te doen. Uiteindelijk heb ik een Dap900 met toebehoren aangeschaft, zodat ik voortaan zelf aan de slag kon gaan.

In de afgelopen weken heb ik ook nog een Renault 19 cabrio en een Suzuki Swift gepolijst. Ik zal hiervan nog een foto's plaatsen in het show off gedeelte.

Verder hoop ik op dit forum leuke informatie en tips te krijgen.

De show off van de Honda Integra heb ik al reeds geplaatst op dit forum. : https://forum.Carclean.com/cc_postst17152/1e-detail-Honda-integra-Type-R.aspx#post342877