• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Denise

dutchcargirl

Detailing trainee
23 jan 2021
8
25
Hi!

Mijn naam is Denise, en ik ben 22 jaar.
Inmiddels ben ik alweer 4 jaar de trots eigenaresse van een witte 1976 Ford Mustang V8.
Afgelopen juli kwam daar als dagelijkse auto een 2004 Mustang Coupe bij in de kleur Sonic Blue.
Ik vind het leuk om de auto's in topconditie te brengen, en ben dan ook vaak hobby matig aan het poetsen.
Inmiddels heb ik een aardige collectie poetsmiddelen opgebouwd, en begint het poetsvirus dus behoorlijk toe te slaan.
Ik hoop op dit forum veel kennis op te gaan doen!

Hieronder een paar foto's van mijn ponies:
 

Bijlagen

  • IMG-20210123-WA0007.jpg
    IMG-20210123-WA0007.jpg
    277,2 KB · Weergaven: 168
  • IMG-20210123-WA0009.jpg
    IMG-20210123-WA0009.jpg
    231,6 KB · Weergaven: 140
Welkom op het forum paardenmeisje. :p
Het 1976 model zie je niet zoveel meer, jouw exemplaar is een Ghia uitvoering (vanwege vinyl dak)?
 
Welkom op het forum paardenmeisje. :p
Het 1976 model zie je niet zoveel meer, jouw exemplaar is een Ghia uitvoering (vanwege vinyl dak)?
Bedankt!
Goed gezien! Het is inderdaad een Ghia, die zie je hier in Nederland zeker niet veel, al helemaal niet in combinatie met de v8. Ben er dan ook onwijs zuinig op.