• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen en de beste wensen doen...

SlomeDuikelaar

Detailing guru
Tester of Bling
28 dec 2015
572
153
45
Den Haag - Zuid
Hallo allen,

Bij deze wil ik me graag voorstellen,
René van 36 jaar oud en wonende te Den Haag - Zuid.

Door verschillende omstandigheden, waaronder 2 maal verhuisd, heb ik mijn nieuwe liefde
helaas niet de aandacht kunnen geven die het verdient. Toch tot mijn schaamte meerdere
malen gebruik gemaakt van de gloednieuwe wasstraat. Hier werd mij verzekerd dat er geen
kans was op schade aan mijn lak, maar uiteraard moet ik toch het tegendeel beamen.

Daarom als goede voornemen een compleet pakket gekocht bij CC, waar ik goed op
weg ben geholpen (DAP900 enz). Maar net als menig ander hier, is voldoende net niet genoeg...
Dus de ontluikende verslaving is al aantoonbaar op mijn verlanglijst en mijn bestellijst...

Wat een top forum is dit trouwens, ik lees me te pletter en leer ontzettend veel.
Ik heb er alle vertrouwen in om straks zelf voor het eerst een complete detail te doen.

Voor nu nog wat foto's van mijn trots en liefde:

Links Oud & rechts Nieuw...
IMG-20130601-00009.webp

Samen al meer dan 10.000 km door Europa gereden:
IMG-20130626-00105.webp

IMG-20150819-00882.webp

Maar dan ook wel op heerlijke zetels...
0009898237f.webp

Meer volgt bij de show off, zodra het eindelijk stopt met regenen,
maar dit gaat volgens de prognose langer dan 2 weken duren... damn

Tot sprekens en wellicht ziens,

Groet René

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: Tim
Thanks voor het welkom!
Het is trouwens ook niet voor 100% een Peugeot...
De motor is ontwikkeld met BMW en hij werd geproduceerd in Oostenrijk bij Magna (Steyr) International.
Ik ben der in ieder geval erg blij mee, het rijdt helemaal top en zeker in Duitsland!