• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen: Fouke

Fouke

Detailing addict
4 jun 2010
123
62
Beste autoliefhebbers,

Mijn naam is Fouke ik ben getrouwd met Monique en heb twee schatten van kinderen, een jongen van 10 en een mooie meid van 8.. Ik rijd momenteel nog in een Nissan Murano (kleur satin black, een uni lak) maar ik heb in januari een Nissan Qashqai 2.0 2wd CVT Connect Edition besteld (kleur Titanium, een metallic lak). Deze auto wordt een dezer dagen verwacht. Via het forum "qashqai-passion.nl" waar ik al jaren als aktief lid aan deelneem ben ik door fanatieke autopoetsers terecht gekomen bij Carclean. Ik kijk al enige tijd mee als gast op het zeer informatieve forum van Carclean! Ik heb al zoveel tips ter harte genomen. Ik heb mijn auto altijd verkeerd gewassen! Ook heb ik de webshop uiteraard ontdekt: een geweldig overzichtelijke site. Gisteren heb ik mijn eerste bestelling geplaatst. Ik zag op de factuur al dat er ook een kadootje bij zit: erg leuk. Ik hoop nog heel veel te leren op het gebied van auto wassen/poetsen. Ik zie dat sommige mensen heel ver gaan! Ik heb in april het volledige 5-stappenplan van Meguiar's voor het eerst uitgevoerd. Zonder kleien, dat wel. Ik heb veel producten van Meguiar's (NXT wash, NXT wax, DC step 1, DC polish, SwirlX, wheelcleaner, de pads enz.) Ronduit slecht is de Spoke Brush van dit merk. Ik hoorde dat er ook andere merken zijn die erg goed zijn. Op advies van Carclean heb ik de Delirium Orange Drying towel gekocht evenals microvezeldoeken van Poorboy's en de Trim Restorer. De nieuwe velgenborstel van Carclean zit ook bij de bestelling. Adviezen van jullie kant over goede merken zijn van harte welkom!

Groet,
Fouke

Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik heb vandaag mijn eerste bestelling van carclean binnen gekregen. Ik kreeg er een fles carwash en een poetspad bij! Bedankt daarvoor carclean...:cool

Fouke zei:
Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik heb vandaag mijn eerste bestelling van Carclean.com binnen gekregen. Ik kreeg er een fles carwash en een poetspad bij! Bedankt daarvoor carclean...:cool

Hey Fouke,

Begin dan maar al, je kan nog goed testen op die zwarte Murano.

Ik heb vandaag ook nog wat bijgekocht, zodat ik op 27 juni met een diep glanzende QQ te voorschijn kan komen.

Heb vandaag Carclean.com een bezoekje gebracht ivm hun DAP Demo-dag, schitterende uitleg en superfijne mensen daar.

Nismo zei:
Hey Fouke,

Begin dan maar al, je kan nog goed testen op die zwarte Murano.

Ik heb vandaag ook nog wat bijgekocht, zodat ik op 27 juni met een diep glanzende QQ te voorschijn kan komen.

Heb vandaag Carclean.com een bezoekje gebracht ivm hun DAP Demo-dag, schitterende uitleg en superfijne mensen daar.
Hé Eddy, kunnen wij geen meeting organiseren voor ons Qashqai forum met carclean? Lijkt me geweldig!

Fouke zei:
Hé Eddy, kunnen wij geen meeting organiseren voor ons Qashqai forum met carclean? Lijkt me geweldig!

Daar heb ik vanmiddag even achter geïnformeerd, voor een Carclean Clinic Day.

Ik had de mensen ook ooit eens uitgenodigd op het startpunt van de Tour de Reo,
heb toen eerst wel effe contact met Theo opgenomen en hij vond dat toen niet echt een goed idee omdat Cas Lammens zelf iets van een poetsbedrijf heeft of mee samenwerkt. Dus heb ik dat toen maar laten varen en daar had het Carclean-team wel respect voor.

We kunnen het eens ophalen op ons Qashqai-forum, je moet met minimaal 12 en maximaal 20 personen zijn en de kostprijs is 35 euro per persoon/per auto, mensen die met iemand meekomen en zelf zonder auto bedragen de kosten 15 euro.
Daarin zit oefening op je eigen auto met hun producten en deskundige uitleg en tips.

https://www.Carclean.com/Clinics.aspx

Laten we in elk geval even wachten tot na de meeting van 27 juni....Anders gaat het voor velen waarschijnlijk veel te snel. Maar het lijkt mij een erg leuke meeting. Ik weet niet of er veel fanatieke auto detailers zijn onder de Qashqai bezitters....